به همت سپاه ناحیه همدان، دومین کنگره شهدای ورزشکار همدان در سالن ورزشی باباطاهر با حضور ۳۰۰ نفر از بسیجیان ، مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 20 April 2022

 

به همت سپاه ناحیه همدان، دومین کنگره شهدای ورزشکار همدان در سالن ورزشی باباطاهر با حضور ۳۰۰ نفر از بسیجیان ، مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، در این برنامه سردار فرجی با بیان این که سال آینده کنگره شهدای استان همدان برگزار خواهد شد اظهار داشت: خوشبختانه برنامه‌های جانبی مناسبی همچون جشنواره‌های ورزشی و یادواره‌ها و کنگره‌های شهدای شهرستان پیش زمینه این کنگره خواهد بود و یکی از این برنامه ها نیز، همین کنگره شهدا می باشد.

سردار فرجی با اشاره به شهدای شاخصی چون شهید امیر طلایی و نیز شهید شمسی‌پور که در سال 1401 به عنوان شهید شاخص جامعه ورزش و جوانان کشور معرفی شد گفت: شهید امیر طلایی در عملیات کربلای 4 در منطقه اروندکنار به شهادت رسید. 

سردار فرجی عنوان کرد: شهید شمسی‌پور نیز یک رزمنده ورزشکار بود که در چند رشته استاد بود و هیئت‌های متعدد ورزشی را نیز مدیریت، و ورزشکاران بسیاری را به جامعه ورزش استان معرفی کرد.
 
وی تاکید کرد: شهید شمسی پور اگر به این مقام و منزلت رسید به واسطه از خود گذشتگی و ایثار وی بود و خداوند پاداش شهادت را به ایشان اعطا کرد. 

سردار فرجی با اشاره به این که شهید شمسی پور از سوریه به همدان آمد، اما با وجود وخامت حال همسرش برای تفحص شهدا به مرز عراق رفتند عنوان کرد: این شهید بزرگوار آنچه ازمردی و جوانمردی در جنگ و ورزش آموخت، در زندگی به کار گرفت. 

وی در پایان تاکید کرد: باید به ورزشکاران بزرگی چون شهید شمسی پور اقتدا کنیم و سیره این شهید بزرگوار را ترویج دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار