روز اول رقابتهای کشتی قهرمانی آسیا در ۵ وزن نخست برگزار شد و سه مدال طلا نصیب ایران شد که هر سه طلا توسط کشتی گیران مازندران، رحمان عموزاد، علی سوادکوهی و محمد حسین محمدیان کسب شد .
کد خبر: ۱۰۴۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶ 23 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، روز اول رقابتهای کشتی قهرمانی آسیا در ۵ وزن نخست برگزار شد و سه مدال طلا نصیب ایران شد که هر سه طلا توسط کشتی گیران مازندران، رحمان عموزاد، علی سوادکوهی و محمد حسین محمدیان کسب شد .

سه طلای مازندرانی ها در روز اول کشتی قهرمانی آسیا
 

رحمان عموزاد با شکست حریف هندی به مدال طلا قهرمانی آسیا دست یافت و اولین طلایی ایران در این رقابتها شد .

بر اساس این گزارش، در رقابتهای كشتي آزاد قهرماني آسيا در مغولستاندر وزن 65 كيلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست با نتيجه 11 بر صفر مقابل عنايت اله از پاكستان به پيروزي رسيد. وي در دور دوم با نتيجه 9 بر صفر كايكي ياماگوچي قهرمان جوانان جهان از ژاپن را مغلوب كرد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. وي در اين مرحله تسوگبادراخ تسيويسورن از مغلوستان را با نتيجه 6 بر صفر از پيش رو برداشت و راهي ديدار فينال شد. عموزاد در ديدار پاياني در يك ديدار حساب شده با نتيجه 3 بر 1 از سد باجرانگ پونيا دارنده مدال برنز المپيك و نقره و برنز جهان از هند گذشت و به مدال طلا دست يافت.

تبریک به مازندرانی ها و بهشهری ها و خلیل شهری ها

دومین طلای مازندرانی ها با شکست یک حریف هندی دیگر

علی سوادکوهی در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا با نتیجه 9-9 بالیان گوراو دارنده مدال نقره آسیا از هند را شکست داد و به مدال خوشرنگ طلا رسید

قهرمانی اعجاب انگیز ستاره ایران؛
سومین طلا در كشتی آزاد قهرمانی آسيا - مغولستان

در وزن 97 كيلوگرم محمدحسين محمديان در دور اول با نتيجه 10 بر 0 ضيامحمد صفراف از تركمنستان را از پيش رو برداشت. وي در دور بعد و در مرحله نيمه نهايي با نتيجه 10 بر 0 از سد ساتيوارت كاديان دارنده مدال نقره آسيا از هند گذشت و به ديدار فينال راه يافت. محمديان در ديدار پاياني در يك ديدار زيبا با نتيجه 11 بر 0 باتزول اولزيسايخان از مغولستان را مغلوب كرد و به مدال طلا دست يافت.   

 

گفتنی ست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا امروز در ۵ وزن اول در اولانباتور پیگیری شد که تیم کشورمان در سه وزن ۶۵، ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم به سه نشان طلا رسید و مهدی یگانه جعفری نیز با قبول دو شکست، از کسب مدال در وزن ۷۰ کیلوگرم بازماند و رضا مومنی نیز به دلیل شکست در مبارزه اولش از دور رقابت‌ها حذف شد.  

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
مازندران پرچمدار ورزش ایران است ولی مسئولان توجهی نمی کنند انشالا نساجی قهرمان جام حذفی بشه
شنارو بخدا ی کم فکر نون مردم باشین والا نداریم بخوریم چجوری بگیم.
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
مازندران پرجندار ورزش ایران است. درود بر شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار