مدیر کل ورزش و جوانان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ۵٠ ورزشکار کرمانشاهی در سال جاری به اردوی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷ 28 April 2022

صابر رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: جهت فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی در استان اقدامات مثبتی انجام شده، خانه جوان کشور در کرمانشاه افتتاح گردیده و حدود ۱۵ زمین ورزشی فوتبال را توسط خیرین احداث کردیم.

وی افزود: بزرگترین آکادمی ورزشی در کشور را در کرمانشاه دارا هستیم و بعد از نیم قرن زمین فوتبال  شماره ۱ را ترمیم و بازسازی کردیم و امروز هم شاهد میزبانی مسابقات در سطح استان و کشور هستیم، در خصوص ورزش‌های همگانی و قهرمانی از رتبه‌های آخر به رتبه‌های برتر رسیده و در حوزه جوانان از رتبه‌های آخر یعنی ۲۷ به رتبه سوم نائل آمدیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های پیش روی سال جاری، یادآور شد: حدود ۵۰ ورزشکار در اردوی تیم ملی به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد و رقابت‌های لیگ کاراته وان که با حضور ۳ هزار نفر برای اولین بار در کرمانشاه برگزار شد همچنین به زودی نشست شورای ورزش را با استاندار خواهیم داشت.

وی با اشاره به نشستی که در گدشته با استاندار کرمانشاه برگزار شده و قول‌هایی به منظور مساعدت در راستای زیرساخت‌های ورزشی داده شد، تصریح کرد: همچنین اعزام تیم‌ها و حمایت مالی از لیگ‌های استانی در دستور کار قرار گرفت.

رحیمی تاکید کرد: تمام اماکن ورزشی ما در اوقات فراغت در خدمت جوانان، نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها قرار خواهد گرفت، بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ تیم روستایی در جام پرچم شرکت کردند که بی نظیر بود و در این زمینه در کشور رتبه اول را داریم، همه این موفقیت‌ها را مدیون همدلی و همراهی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار