مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در سال گذشته هزارو ۱۸۸ کمک هدیه ازدواج با اعتبار ۱۶ میلیاردو ۴۶۷ میلیون تومان به زوج های تحت حمایت این نهاد اعطا شد.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 08 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی، با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد، افزود: پرداخت کمک هدیه ازدواج از اقدامات حمایت کمیته امداد به منظور کمک به زوج‌های تحت حمایت است.
وی یادآورشد: در سال گذشته هزارو ۱۸۸ کمک هدیه ازدواج با اعتبار ۱۶ میلیاردو ۴۶۷ میلیون تومان به زوج های تحت حمایت این نهاد اعطا شد.
وی ادامه داد: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو، ارائه خدمات مشاوره و دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در کمک به جوانان تحت حمایت بوده است.
مومنی در ادامه از برگزاری مانور بزرگ اهدای جهیزیه در هفته جاری خبر داد و گفت: در این مراسم که در روز ۲۱ اردیبهشت ماه در محل مصلی شهر اراک برگزار می شود تعداد ۲۰۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهداء می شود.
مدیر کمیته امداد استان گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با مراکز نیکوکاری و ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان‌ها همکاری کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار