قائم مقام کمیته امداد استان همدان از مراسم تجلیل ۵ هزار و ۱۰۰ حامی فرهنگی استان همدان که حمایت از ایتام و محسنین را به عهده دارند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸ 26 May 2022

قائم مقام کمیته امداد استان همدان از مراسم تجلیل ۵ هزار و ۱۰۰ حامی فرهنگی استان همدان که حمایت از ایتام و محسنین را به عهده دارند خبر داد

به گزارش تابناک همدان، جعفر روشن سرشت، قائم مقام کمیته امداد استان همدان با یاد ۸ هزار شهید استان و بیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد که درزمینهٔ جلب مشارکت‌های مردمی است، اظهار داشت: مراسم تجلیل از ۵ هزار و ۱۰۰ حامی فرهنگی استان که به نمایندگی از ایشان ۳۳۵ نفردر مراسم شرکت کردند با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین و مدیران استان برگزار گردید.


قائم مقام کمیته امداد استان همدان تعداد ایتام را ۳ هزار و ۸۰۰ نفر و محسنین را بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد ایتام و محسنین توسط ۵۱ هزار حامی و خیرین محترم، مساعدت می‌شوند که ۵ هزار و ۱۰۰ نفر از‌ایشان فرهنگیان شاغل و بازنشسته می‌باشند.


در ادامه نقوی مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان به حمایت از ایتام اشاره و در ادامه مطالبی را در خصوص افتتاح مرکز نیکوکاری شهید سردار حمید حسنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد. سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان به سالروز آزاد‌سازی خرمشهر و دلاوری و شهامت رزمندگان در انجام آن عملیات با شکوه اشاره فرمود.


حجت الاسلام حسینی یمین مدرس حوزه و دانشگاه به مطالبی از رهبر معظم در خصوص دیدار با امدادگران، پرداخت صدقات و حمایت ایتام اشاره نمود.


در ادامه خانم ثمری از فرهنگیان بازنشسته در خصوص نحوه فعالیت و جلب اعتماد همشهریان نوعدوست در راستای امور خیریه مطالبی بیان کرد.


در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایا از نمایندگان ۱۹‌گانه آموزش و پرورش به نمایندگی از ۵ هزارو ۱۰۰ نفر از حامیان فرهنگی تجلیل و تشکر بعمل آمد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار