مدیرپژوهش‌سرای فرهیختگان ایلام:
مدیرپژوهش‌سرای فرهیختگان ایلام از برگزاری اولین لیگ ربات‌های جنگ جو در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 31 May 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سعدالله نبوی‌نژاد اظهار کرد: با هدف گسترش علم و دانش رباتیک و زمینه‌سازی رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزی استان ایلام در مقطع ابتدایی اولین دوره لیگ ربات‌های جنگجو برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه فرصتی برای کشف و شکوفایی استعدادهای فرزندان استان و یادگیری مهارت است، گفت: این مسابقات در بین دانش آموزان ابتدایی سراسر استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۲۲ و ۲۳ خردادماه به صورت حضوری و در دو گروه A1 (پایه های اول تا سوم ) و گروه A2 ( پایه های چهارم تا ششم) در محل پژوهش سرای فرهیختگان ایلام برگزار می شود.

مدیرپژوهش‌سرای فرهیختگان ایلام تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به صفحه ویژه مسابقه به نشانی https://psi1.ir/robotic مراجعه و اطلاعات و شیوه نامه مسابقه را مطالعه و دریافت کنند.

نبوی‌نژاد با بیان اینکه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان برنامه‌های مختلفی علمی تدارک دیده شده که با عضویت در کانال های پژوهش‌سرا می‌توانید در فاخوان‌ها شرکت و ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: پژوهش‌سرای فرهیختگان شهر ایلام با برگزاری مسابقات علمی، جشنواره‌ها و دوره‌های مهارت‌محور ضمن شناسایی استعدادهای دانش آموزی، زمینه رشد و شکوفایی آنها را فراهم می‌کند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار