رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: سند تک برگی کاداستر اراضی ۳۰ هکتاری آرامستان ، در اختیار مدیریت شهری است و نباید برای مطالبه به حقی که داریم تعلل کرد.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ 31 May 2022

 

 به گزارش تابناک مرکزی، سید وحید میرنظامی عصر دوشنبه نهم خرداد ماه در چهل و دومین جلسه صحن رسمی شورای اسلامی اراک گفت: برخی پروژه ها و املاک شهری پس از ۴۰ سال تعیین تکلیف نشده و انتظار می رود مدیریت شهری با توجه به منابع مالی مناسب که در اختیار دارد در اسرع وقت نسبت به تملک املاک شهری اقدامات لازم را انجام دهد.
وی تاکید کرد: تملک املاک بر اساس اولویت و نیاز شهر باید در دستور کار ویژه مدیریت شهری باشد و با توجه به این تورم و گرانی، تعلل در این امر شهرداری را متضرر می کند و باید هزینه بیشتری را برای تملکات پرداخت کند.
وی درباره تصرف ۳۰ هکتار از اراضی آرامستان اراک هم گفت: اکنون سند تک برگی کاداستر در اختیار مدیریت شهری است و نباید برای مطالبه به حقی که داریم تعلل کرد و انتظار می‌رود در خصوص اراضی ۳۰ هکتاری آرامستان که تملک شده اما در تصرف مدیریت شهری نیست دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی ذیربط تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی اراک اظهار داشت: آیا شیب بندی، عوارض زمین و توپوگرافی این اراضی رعایت شده و همچنین در خصوص خاکسپاری اموات موارد فنی لحاظ می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار