خادمان آستان قدس رضوی که به مناسبت دهه کرامت در یزد به‌سر می‌برند روز یکشنبه در منزل حسین ابویی آزاده سرافراز و جانباز ۵۰ درصد و مدرس نهج‌البلاغه حضور یافته و مدال افتخار آستان قدس را به وی اهدا کردند.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴ 05 June 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، این آزاده سرافزار به مدت هشت سال در اسارت رژیم بعث بود که وی بند اسارت را به فرصت تبدیل کرده و در همان دوران با تلاش و جدیت به یادگیری تفسیر نهج البلاغه همت گماشت و هم اکنون مفسر و استاد نهج البلاغه بوده و به تدریس این کتاب ارزشمند مشغول است.

خادمان بارگاه شمس‌الشموس همچنین در ادامه برنامه‌های دهه کرامت ضمن عیادت از بیماران بخش‌های مراقبت‌های ویژه، سرطان اطفال و داخلی، عطر و صفای خوش بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) را در مراکز درمانی جاری و از زحمات دلسوزانه کادر درمان تجلیل کردند.

همزمان با دهه کرامت با حضور ۱۴ نفر از خادمان امام رضا (ع) بیش از ۲۰۰ برنامه برنامه فرهنگی، بصیرتی و ادبی در ۲۷ شهر و شهرستان‌های استان با همکاری مردم و نهادها برگزار می‌شود.

ترویج فرهنگ رضوی، ایجاد نشاط معنوی و برنامه‌های ارزشی و انقلابی به صورت مردمی با همکاری اقشار مختلف و همراهی مسئولان جزو اهداف برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در یزد است.

یک هزار نفر از اقشار مختلف به صورت مردمی در سطح استان در برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های معنوی همکاری دارند و برنامه جشن زیرسایه خورشید علاوه بر مناطق شهری در ۴۲ روستای محروم و دوردست استان پیش‌بینی شده که با همکاری اقشار مختلف برگزار می‌شود.

استان یزد ۱۰ هزار جانباز دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار