معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: بحث جمعیت، جزو اساسی‌ترین مباحث مدیریت هر کشور است و توجه به افزایش جمعیت و جوان‌سازی کشور از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که باید جدی گرفته شود.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ 08 June 2022

به گزارش تابناک قم، احمد حاجی‌زاده روز سه‌شنبه در جلسه قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت استان قم در سالن امام جواد(ع) استانداری اظهار داشت: اگر سرباز انقلاب هستیم، باید دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب را درباره افزایش جمعیت و جوان‌سازی کشور سرلوحه اقدام‌های خود قرار دهیم و همه در این راه سربازی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ناب اسلامی در راستای تعالی جمعیت و خانواده تاکید کرد: در باورها دچار مشکل شدیم و متاسفانه کارکرد و تبلیغات دشمن در این زمینه، ما را از مسیر اصلی دور کرده است.

وی خاطرنشان کرد: باید با توجه به دستورات اسلام و منویات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، گام های موثری در این زمینه برداشته شود.

حاجی زاده تلاش همه دستگاه های اجرایی برای اَدای سهم خود، در زمینه اجرای طرح تعالی جمعیت را ضروری و لازم برشمرد و افزود: باید هر دستگاهی با جدیت به دنبال اجرای تکالیف و وظایف خود در سیاست های کلی ابلاغی جمعیت باشد.

وی با اشاره به نقش مهم سمن ها (سازمان های مردم نهاد)، مسجدها و تریبون های مردمی در زمینه فرهنگ سازی و تغییر الگوهای اعتقادی گفت: از سمن های فعال در حوزه جمعیت و خانواده حمایت می شود و نیز همه ادارات دولتی باید ظرفیت های خود را در اختیار  این سمن ها قرار دهند.

در این جلسه که مدیران دستگاه های مرتبط و نمایندگان سمن های فعال حضور داشتند و درخصوص راهکارهای اجرای طرح جوانی جمعیت در استان قم بحث و تبادل نظر انجام گرفت و حاضران در جلسه، پیشنهادها و دیدگاه های خود را در این زمینه بیان کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار