صدها نفر از مردم شهرستان پاکدشت روز جمعه با اجتماعی باشکوه، ضمن عرض ارادت با ساحت مقدس امام رضا(ع) در اعتراض به فیلم موهن عنکبوت تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 10 June 2022

به گزارش تابناک تهران، صدها نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت شهرستان پاکدشت پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه، با حضور در خیابان‌های اصلی شهر، عشق و ارادت خود را به امام رضا (ع) ابراز داشته و اقدام سازندگان فیلم موهن عنکبوت را که در آن به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان و شهر مقدس مشهد توهین شده را محکوم کردند.

مردم شهرستان پاکدشت که سال‌هاست به دلیل قرار گرفتن در مسیر محور امام رضا(ع) میزان زائران امام هشتم شیعیان بوده و همواره عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت با پذیرایی از زائران مشهد مقدس نشان دادند، در حالی که پلاکاردهایی مزین به نام امام رضا(ع) و دست‌نوشته‌های با مضامین محکومیت سازندگان فیلم موهن عنکبوت داشتند، خواستار برخورد با عوامل سازنده این فیلم شدند.

فیلم سینمایی وموهن "عنکبوت مقدس" خارج از کشور ساخته و در جشنواره کن اکران شده است.

از نخستین روزهای پخش تیزر این فیلم موهن و برنده شدن بازیگر زن اآن که حدود ۱۵ سال پیش از ایران خارج شده، موجی از اعتراضات را در پی داشت و بسیاری از مردم به ویژه کاربران فضای مجازی با عرض ارادت محضر امام رضا(ع) از این اقدام موهن، ابراز انزجار کردند.

در پی اکران این فیلم موهن در جشنواره فیلم کن ، سازمان سینمایی، ضمن محکومیت این اقدام جشنواره مذکور، و اعلام برائت خود و سینماگران از عوامل این اثر سیاه تصویری بر این نکته تاکید کرد که فرانسه و جشنواره فیلم کن می‌بایست نسبت به احساسات جریحه‌دار شده میلیون‌ها شیعه مسلمان در جهان پاسخگو باشند و این لکه ننگ ضدفرهنگی را از کارنامه حرفه‌ای خود بزدایند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار