مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه:
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه، گفت: نیازمند اعتبارات در راستای حل مشکلات کتابخانه‌های استان از جمله راه اندازی ساختمان کتابخانه مرکزی و ۶ کتابخانه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه هستیم.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ 11 June 2022

معصومه حسنی خونساری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف کتابخانه‌های استان در دهه کرامت، اظهار کرد: برنامه‌های دهه با برکت کرامت شامل عضویت رایگان در کتابخانه‌ها از ۲۱ تا ۳۰ خرداد و اجرای فعالیت‌های فرهنگی مثل تحلیل و بررسی کتاب‌های رضوی و نشست‌های کتاب خوان است.

وی در خصوص درخواست‌های سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در راستای حل مشکلات حوزه کتابخانه ها، افزود: امید است با سفر رئیس جمهور اعتبار قابل توجهی به منظور راه اندازی ساختمان کتابخانه مرکزی و ۶ کتابخانه مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در نظر گرفته شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان ساخت: متاسفانه در شهرستان‌های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و قصر شیرین ساختمان‌هایی را برای کتابخانه‌ها اجاره کردیم که بسیار سنگین و هزینه بر است.

حسنی خونساری تاکید کرد: برای کتابخانه مرکزی که مجری آن اداره کل راه و شهرسازی است و باید از سوی این دستگاه اجرایی شود حدود ۶۰ میلیارد اعتبار برآورد کردیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار