علی کشاورزقدیمی نویسنده و کتابدار کتابخانه عمومی یادگار امام شهر محمدیه دو عنوان از جدیدترین تالیفات خود را به این کتابخانه عمومی اهدا کرد.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 03 October 2015
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، نی لبکهای بلور(مجموعه اشعار ) و دلداده دو عنوان کتاب اهدا شده توسط این کتابدار به کتابخانه عمومی محمدیه هستند که در حال حاضر برای استفاده عموم مخاطبان آماده سازی شده اند.

"نی لبکهای بلور"(مجموعه اشعار ) در قالب نو وکلاسیک است که  با موضوع های اجتماعی و عاشقانه سروده شده  این کتاب در 100 صفحه توسط انتشارات تی آرا در سال 1394 به چاب رسیده است .

کتاب داستانی "دلداده" نیز توسط انتشارات تی آرا چاپ شده در این رمان "هومن" به عنوان شخصیت اصلی داستان سرگذشت خود و خانواده ای فقیر خود را به رشته قلم می کشد در این کتاب علت اصلی مشکلات  جوامع فقیر را فقر فرهنگی یعنی تلاش نکردن مردم، خرافه گرایی، نا آگاهی، جهل و موهومات و فساد... که خود برپا کرده اند میداند.

شیطنت های "هومن" در کنار حوادث کتاب، تلخیهای زندگی را تا حدودی شیرین میکند که میتواند مخاطب را تشویق به خواندن ادامه ی داستان نماید دراین رمان علاوه بر مشکل فقر، بورکراسی و پیچیدگی های سیستم اداری به نمایش گذاشته شده و در واقع پیام اصلی داستان  تشویق و برداشتن موانع از  پیش روی جوانان وآگاهی بخشی درست و ارزشمند جهت ازدواج وتشکیل خانواده می باشد که والدین می توانند در فضای امن راهنمای جوانان برای تشکیل خانواده و ازدواج باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار