رییس کمیته جوانان هیات فوتبال استان یزد گفت: هم‌اکنون ۳۷ مدرسه فوتبال در یزد و برخی از مناطق و شهرستان‌های استان بدون داشتن مجوز لازم فعالیت دارد که پذیرفته نیست.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ 28 June 2022

هادی محراب یزدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مدارس بدون طی کردن مراحل قانونی و کسب مجوز لازم نسبت به ثبت‌نام، جذب و ارائه برنامه‌ آموزش فوتبال برای علاقه‌مندان فعالیت دارد.

وی ادامه داد: طبق مقررات تمامی افراد، سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که تمایل به راه‌اندازی مدارس فوتبال دارند باید قبل از آن با مراجعه به هیات فوتبال استان و اداره‌کل ورزش و جوانان یزد مجوز لازم را دریافت کنند.

این مسئول اظهار کرد: هم‌اکنون فقط ۲۱ مدرسه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در سطح استان طبق مقررات دارای مجوز هستند و با مدارسی که غیرقانونی فعالیت دارند با همکاری سایر بخش‌ها برخورد می‌شود.

محراب گفت: کار سرکشی و نظارت بر نحوه فعالیت مدارس فوتبال در طول سال به خصوص در تعطیلات تابستان با همکاری و هماهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد و هیات فوتبال استان به جد پیگیری و اقدام می‌شود.

وی بیان کرد: تلفن ۳۶۲۳۱۵۰۰ اداره‌کل ورزش و جوانان یزد و ۳۷۲۰۸۴۳۴ هیات فوتبال استان در طول هفته عصرها از ساعت ۱۸ جوابگوی سوالات خانواده‌ها و شهروندان در خصوص نحوه و وضعیت مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است.

وی از عموم خانواده‌ها خواست قبل از اینکه نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود در سطح استان در مدارس فوتبال، فوتسال و فوتسال ساحلی اقدام کنند حتما در خصوص وضعیت آنها از بازرسی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد و هیات فوتبال استان سوال کنند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ های کشوری و ۱۰۰ تیم در لیگ استان حضور دارند.

استان یزد با ۴۷ هیات ورزشی ۶۲ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: مدرسه ، فوتبال ، مجوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار