چند وقتی است افسردگی مردم شهر دستاویزی گشته برای همه آن هایی که قصد دارند به نوعی فعالیت های خود را در راستای ایجاد شادی و نشاط مردم شهر قلمداد کنند در شرایطی که بعد از مدت ها این تئاتری های شهر بودند که خنده روی لبان مردم قزوین آوردند.
کد خبر: ۱۰۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 04 October 2015
به گزارش تابناک از قزوین، تبلیغات نمایش کمدی آزاد سوپر استار را در شهر همه دیده اند و کم و بیش تعریف از کم و کیف اجرای این نمایش در شهر به گوش می رسید نمایشی که بعد از مدت ها توانست جان تازه ای در رگ های پوسیده تئاتر شهر باز کند و حالا مردمی که حتی برای سینما با طرفداران همیشه گی اش حاضر به حضور در سالن های شهر نبودند با حضور بی سابقه خود نشان دادند که ارزش کار هنری را درک می کنند.

البته که شاخص های شادی و نشاط در جامعه  فقط به برگزاری برنامه های این چنینی محدود نمی شود و گستره شاخص های آن از میزان افسردگی، خودکشی و طلاق گرفته تا آمار های سلامت اما بدون شک  هیچ کس اهمیت برنامه های شادی آور را حتی در شاد کردن لحظه ای مردم منکر نمی شود.

سوپر استار اما داستانی است از تازه به دوران رسیده هایی که در آرزوی شهرت وارد یک دفتر سینمایی می شوند و اتفاقاتی که در طی آن به وقع می پیوندد، ماجرایی که گاهی با طنازی ها و شوخی های به جا و به موقع بازیگران صدای قهقهه تماشاگران را بلند می کند و گاهی با لحظه ای درنگ از مشکلات فرهنگی درجامعه سخن گفته می شود.

اجرای سوپر استار در قزوین از حدود 5 ماه قبل آغاز شد و در این مدت توانست بیش از 35 هزار نفر را به سالن سینما مهتاب قزوین بکشاند، نمایشی که میر آخور کارگردان آن  به هنرمندانه ترین شکل ممکن علاوه بر تاکید بر سبک زندگی ایرانی و اسلامی نگاهی گذرا به زندگی مرم در قزوین دارد، و اتفاقا  استفاده از لهجه شیرین و البته رو به نابودی قزوینی نیز مخاطب با به اثر نزدیک تر می کند.

این نمایش به نویسندگی بابک والی و کارگردانی حمید میر آخور برای اولین باز پنج شنبه 31 اردیبهشت ماه در سالن سینما مهتاب قزوین روی صحنه رفت و قرار بود به مدت 1 ماه اجرا داشته باشد که با استقبال مردم این مدت تا 5 ماه تمدید شد.

انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین باهمکاری موسسه فرهنگی وهنری معاصر تهران وکانون آگهی وتبلیغات باران نمایش کمدی آزاد سوپر استار را به کارگردانی حمید میر آخور و نقش آفرینی مرتضی رحمانی ،وحید محمد بیگی ،محمد حاجی زاده ،محسن حدادی،حمیرا موسوی، سحر باقرآبادی ، سمیرا مافی ، نیلوفر ناظری ، احسان کاکاوند وحسن یاوری آماده و برای مردم استان روی صحنه برد.

مراسم اختتامیه این نمایش دیشب در سالن سینما مهتاب قزوین با حضوردوست داران تئاتر شهر و مدیرانی نظیر احمدی مدیر کل ارشاد اسلامی قزوین، بهزاد پور شهردار محمدیه، زر آبادی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین  برگزار شد.

آخرین اجرای سوپر استار در شرایطی اتفاق افتاد که برای چند دقیقه قطع شدن برق خیابان سبب شد تا اجرا با نور چراغ قوه ادامه داشته باشد، اما حتی قطع شدن برق و اجرا در تاریکی هم نتوانست مردم را از ادامه دیدن این نمایش کمدی منصرف کند.

در پایان نیاز است به تئاتری های شهر و به خصوص هنرمندان سوپر استار بعد از حدود 150 شب اجرا خسته نباشید گفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار