امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر اینکه جامعه نباید دچار ناامیدی شود گفت: مسئولان باید در میان مردم حضور پیدا کنند و منافع شخصی خود را فدای خدمت به ملت کنند.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳ 08 July 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز در مصلی مهدیه اهواز اظهار داشت: کشور با مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف روبرو است اما این در حالی است که عزت ملت ایران نسبت به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از جایگاه والا و ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه‌داد: از مسئولان خواسته می‌شود که با وجود مشکلات موجود در بین مردم حضور پیدا کنند و منافع شخصی خود را فدای ملت کنند.

امام جمعه موقت شهر اهواز به جایگاه نظامی و دفاعی کشور اشاره‌کرد و گفت: برای حفظ عزت ملی نیروهای مسلح به ابتکار عمل دست زده و از منافع مردم دفاع می‌کند که نمونه آن، توقیف نفتکش‌ یونان توسط نیروی دریایی سپاه است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی اضافه‌کرد: در جریان عملیات نیروی دریایی سپاه، ناخدای کشتی‌ یونانی از آمریکایی‌ها درخواست کمک کرد اما ناوشکن‌های آمریکایی به خود جرات مداخله ندادند.

وی بیان‌داشت: این اقتدار، ناشی از شجاعت نیروهای مسلح و اقتدار ملت ایران در حوزه‌های دفاعی است.

امام جمعه موقت اهواز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مناسک حج و همچنین اهمیت روز عرفه اشاره‌کرد و گفت: این ایام از ویژگی‌های سیاسی و اخلاقی مهمی برخوردار است که مهمترین آن ایستادگی در مقابل ظلم است.

وی بیان داشت: روز عرفه متعلق به امام حسین (علیه السلام) است و برابر با اصول و افکار اعتقادی این امام شهید، باید برای تعالی و بهبود جامعه تلاش کرد.

برچسب ها: خطبه ها ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار