کد خبر: ۱۰۵۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 09 July 2022

تحریم‌ها و شرایط پیچیده اقتصادی باعث شده است تا همه صنایع به دنبال کاهش هزینه‌های تولید باشند و به همین دلیل دسترسی ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر به مواد اولیه شیمیایی می‌تواند مزیت بزرگی برای یک واحد صنعتی باشد.

در همین راستا، لطیف گستر بابلکنار به عنوان اولین شرکت بازرگانی مواد شیمیایی آ، یکی از شرکت‌های بزرگی توزیع مواد شیمیایی است که موجب دسترسی آسان‌تر صنایع آبکاری، لبنی، غذایی، صنایع شوینده و صنایع باتری سازی استان مازندران به مواد اولیه شده است.

تنوع محصولات و قدرت توزیع بالا شرکت بازرگانی لطیف گستر که در بابلکنار فعالیت می‌کند، باعث شده است تا صنایع استان نیاز کمتری به تامین مواد شیمیایی خود از شهر تهران داشته باشند و همین موضوع موجب می‌شود که صنایع مواد اولیه مورد نیاز خود را با سرعت بیشتر و هزینه کمتر تهیه کنند.

شرکت بازرگانی لطیف گستر بابلکنار تولیدات خود را در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی ارائه می‌کند و می‌تواند مواد مورد نیاز برای بسیاری از صنایع غذایی، آبکاری، پتروشیمی، تصفیه آب و فاضلاب، آرایشی و بهداشتی و رنگ و رزین در استان مازندران را تامین کند. در ادامه خدمات این شرکت در زمینه تامین مواد شیمیایی برای صنایع مختلف استان مازنداران را معرفی خواهیم کرد.

 

 

دسترسی ساده‌تر صنایع مازندران به مواد اولیه شیمیایی

 

عرضه مواد شیمیایی صنایع آبکاری استان مازندران

صنایع آبکاری فلزات و استخراج طلا، یکی از پرتعدادترین کارگاه‌های صنعتی در سطح استان مازندران هستند. شاید یکی از دلایل وجود پرتعداد این صنایع در مازندران، وجود رطوبت زیاد در استان‌های شمالی ایران است که امکان زنگ زدن فلزات را بالا می‌برد و نیاز به آبکاری فلزات و افزایش مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت و زنگ زدگی را افزایش می‌دهد.

هرگاه تعدادی زیادی از یک صنعت درون یک استان وجود داشته باشد، مسلما نیاز شدیدی نیز به تامین مواد اولیه شیمیایی آن خواهد بود. بنابراین دسترسی آسان صنایع آبکاری به مواد شیمیایی مورد نیاز خود، یک امر بسیار مهم است. شرکت لطیف گستر بابلکنار قادر است تا مواد شیمیایی زیر را برای صنایع آبکاری تامین کند:

  • کلرید قلع
  • اسید سولفوزیک
  • هیدروکلریک اسید (37 درصد و 33 درصد)
  • جوهر نمک
  • کربنات سدیم
  • آمونیوم پرسولفات

عرضه مواد شیمیایی صنایع لبنی استان مازندران

وجود مراتع سرسبز، رونق دامداری، کیفیت بالای شیر تولید شده در استان مازندران، باعث ایجاد بزرگ‌ترین صنایع لبنی در سطح مازنداران شده است. به طوری که احتمالا تمام مردم ایران، حداقل برای یکبار مزه محصولات لبنی تولید شده در آمل را چشیده‌اند. وجود متراکم صنایع بزرگ لبنی در استان باعث می‌شود که وجود یک شرکت بازرگانی بزرگ برای تامین مواد شیمیایی صنایع لبنی مازنداران بسیار حیاتی و مهم باشد. در همین راستا لطیف گستر بابلکنار مواد شیمیایی زیر را برای صنعت لبنی استان تامین می‌کند :

  • سود پرک
  • سود مایع

عرضه مواد شیمیایی صنایع غذایی استان مازندران

زمین‌های حاصلخیز، مزارع چای، شالیزارهای برنج و باغات پربار مرکبات یکی از ویژگی‌های استثنایی استان مازندران هستند. وجود این همه نعمت الهی در سطح استان باعث شده است که صنایع غذایی زیادی برای استفاده از این نعمت‌ها ایجاد شوند.

مسلما بدون همکاری صنایع غذایی، امکان استفاده کامل از ظرفیت‌های کشاورزی و باغداری استان وجود نخواهد نداشت و از طرف دیگر این صنایع غذایی نیز برای ادامه حیات خود نیاز به تامین آسان و کم هزینه مواد شیمیایی دارند. درست است که مواد اولیه کشاورزی این صنایع به وفور در استان یافت می‌شود، اما این شرکت‌ها به مواد شیمیایی نیز نیازمند هستند. 

شرکت لطیف گستر که در بابلکنار قرار دارد، می‌تواند طیف وسیعی از مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع غذایی استان را تامین کند که شامل مواد زیر هستند :

  • اسید سیتریک خشک
  • اسید سیتریک آبدار
  • کربنات پتاسیم
  • سدیم متا بی سولفیت
  • اسید فسفریک خوراکی
  • سدیم تری پلی فسفات
  • گلیسیرین
  • آب اکسیژنه
  • سایر مواد مورد نیاز

عرضه مواد شیمیایی صنایع شوینده و باتری‌سازی مازندران

صنایع شوینده و باتری‌سازی نیز از جمله صنایعی هستند که می‌توانند مواد اولیه شیمیایی مورد نیاز خود همچون آب مقطر و اسید سولفوریک و انواع اسید های شیمیایی را از طریق شرکت بازرگانی لطیف گستر تامین کنند. البته فعالیت این شرکت فقط در تامین مواد شیمیایی صنایع نیست و توزیع مواد شیمیایی آزمایشگاهی در سطح استان مازندران نیز یکی دیگر از خدمات این شرکت است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

دسترسی ساده‌تر صنایع مازندران به مواد اولیه شیمیایی

تامین مواد شیمیایی آزمایشگاهی در مازنداران

تقریبا همه صنایع مجهز به آزمایشگاه‌های کنترل کیفی یا آزمایشگاه‌هایی به منظور تحقیق و توسعه محصولات خود هستند. به جز صنایع آزمایشگاه‌ها بیمارستانی و آزمایشگاه‌های آموزشی دانشگاه‌ها نیز در سطح استان مازندران وجود دارند که نیاز بسیاز زیادی به مواد و تجهیزات آزمایشگاهی دارند.

متاسفانه تحریم‌ها در سال‌های اخیر آسیب‌های زیادی به زنجیره تامین مواد آزمایشگاهی وارد آورده است و دانشجویان و محققان را برای تامین مواد و تجهیزات خود با موانع زیادی روبرو ساخته است.

همین عامل باعث شده است که  آزمایشگاه‌های صنایع و بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان از جمله مشتریان مواد شیمیایی در گرید آزمایشگاهی هستند و اغلب به دنبال مواد شیمیایی از برندهای خاص خارجی همچون مرک آلمان ، سیگما آلدریچ ، فلوکا ، شارلو ، کیو لب و برند های ایرانی از جمله دکتر مجللی و نوترون شیمی هستند.

شرکت شیمیایی لطیف گستر علاوه بر تامین مواد شیمیایی آزمایشگاهی، ارائه دهنده تجهیزات آزمایشگاهی (مصرفی بیمارستانی ، مصرفی طبی ، مصرفی آزمایشگاهی) و انواع دستگاه‌های آزمایشگاهی نیز هست و قادر است تا تمام نیازهای آزمایشگاهی استان و حتی خارج استان به این مواد و تجهیزات را تامین کند.

دلیل انتخاب شرکت لطیف گستر در تامین مواد شیمیایی

شرکت لطیف گستر با توجه به مزیت‌هایی که در عرضه مواد شیمیایی دارد، دسترسی آسان به مواد شیمیایی را برای صنایع و آزمایشگاه‌های فعال در سطح استان مازندران فراهم کرده است. از جمله مزیت‌هایی که باعث انتخاب شرکت لطیف گستر در تامین مواد شیمیایی می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عرضه محصولات شیمیایی در گرید های صنعتی، خوراکی، آزمایشگاهی
  • تنوع بالای محصولات شیمیایی
  • سرعت ارسال بالا
  • ارائه فاکتور رسمی به تمام شرکت ها
  • تحویل در کوتاه ترین زمان
  • امکان سفارش گیری بصورت تناژ
  • بکار گیری نیرو های متخصص
  • ارسال سفارش به تمامی نقاط ایران
  • بسته بندی بصورت خرد و عمده
  • همراهی کارشناسان خرید از شروع فرآیند خرید تا مصرف

 

سخن پایانی

لطیف گستر بابلکنار یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازرگانی مواد شیمیایی در سطح استان مازنداران است که با کارگیری نیروهای متخصص، بطور تخصصی در حوزه فروش انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی فعالیت دارد و این فعالیت گسترده باعث دسترسی آسان به مواد شیمیایی صنعتی یا آزمایشگاهی در استان مازنداران شده است.

این شرکت برای فروش بهتر انواع مواد شیمیایی، آن‌ها را در بسته بندی های متنوع بدون محدودیت در تامین کالای خریداری شده با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت حمل و نقل در اختیار خریداران و شرکت های وابسته قرار می‌دهد.

لطیف گستر بابلکنار علاوه بر اینکه قادر است مواد اولیه شیمیایی را برای صنایع آبکاری، لبنی، غذایی، شوینده و باتری‌سازی استان مازنداران فراهم کند، در حوزه تامین مواد و تجهیزات شیمیایی برند برای آزمایشگاه‌ها نیز فعال است و آزمایشگاه‌های فعال در سطح مازندران نیز می‌توانند از خدمات این شرکت برای تامین مواد و تجهیزات بهره‌مند شوند.

در این مطلب به صورت کامل درباره مواد اولیه قابل تامین از شرکت لطیف گستر صحبت شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید از این شرکت می‌توانید از طریق سایت این شرکت اقدام نمایید.شرکت فروش مواد شیمیایی لطیف گستر

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار