سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه:
سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه عرضه محصولات دائمی صنایع دستی با حمایت دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ 19 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه نمایشگاه دائمی عرضه محصولات صنایع دستی با حمایت دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه افتتاح گردید.

کیوان گل آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن حضور در این افتتاحیه اظهار کرد: این نمایشگاه نتیجه دستاورد‌های بانوانی است که در خانواده‌های آسیب دیده از اعتیاد زندگی می‌کنند.

وی افزود: این بانوان به همت قرارگاه جهادی-مردمی شهید ادبیان در کارگاه‌های با حمایت و پشتیبانی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مشغول بکار شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه ادامه داد: در مجموع تعداد ۱۹۰ بانوی بی سرپرست یا بد سرپرست آسیب دیده از اعتیاد در این کارگاه‌ها مشغول به کار هستند.

وی گفت: امروز در این نمایشگاه‌ها قسمتی از دستاورد‌های این بانوان که عبارت است از فرش، تابلو فرش، گلیم بافی، عروسک سازی، تولید پوشاک و البسه، محصولات سفالی، کیف‌های چرم و ... در معرض دید عمومی قرار گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار