کد خبر: ۱۰۵۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ 19 July 2022

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: برای نخستین بار در استان خوزستان و با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان داخلی روش ضربه هوای فشرده ( ایرشوک) با هدف تقویت آبخان سه چاه آب در شهرستان اندیمشک اجرا شد.

فرامرز مرادی در گفت وگو با خبرنگار تابناک در اندیمشک اظهار کرد: برای نخستین بار در استان خوزستان روش ضربه هوای فشرده (ایرشوک) به اجرا رسید.

وی ادامه داد: این روش تخصصی با هدف کاهش رسوبات و افزایش آبخان سه چاه آب در شهرستان اندیمشک و با تلاش شبانه روزی کارکنان آبفا با موفقیت طراحی و به اجرا رسیده است.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک افزود: با استفاده از روش اخیر آبخان سه چاه آب در کوی جانبازان شهر اندیمشک، چاه آب خط انتقال آب شهر اندیمشک و چاه آب روستای قلعه مختار احیار و وارد مدار تولید شد.

وی عنوان کرد: طرح احیا آبخان چاه های آب شهرستان اندیمشک با مساعدت مدیرعامل و معاونت بهره برداری شرکت آبفا خوزستان و با استفاده از توان و ظرفیت شرکت های داخلی دانش بنیان طراحی و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا به بهره برداری رسیده است.

مرادی بیان کرد: روش ضربه هوای فشرده ( ایرشوک) یک اقدام کم سابقه و نوین بوده که برای نخستین بار توسط شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و با هدف احیا چاه های آب و تقویت فشار آب در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان اندیمشک طراحی و به اجرا رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار