نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تحقیقی که برپایه منطق علمی نباشد به هیچ وجه قابل قبول نیست و هم‌اکنون که در اواخر برنامه ششم توسعه قرار داریم، مطالعه ۶۳ روستا از ۲۵۵ روستای هدف باید منطقی، علمی و بر پایه اطلاعات بروز باشد تا مسئولین بتوانند از خروجی این تجزیه و تحلیل‌ها استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 22 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی اکبر بسطامی بیان داشت:  شعار دولت سیزدهم، عدالت محوری است و نگاه دولت، توجه به روستاهای محروم است و یقینا خروجی تحقیقاتی که صورت می‌گیرد باید راهگشای مشکلات موجود در روستاها باشد.

وی گفت: در اواخر برنامه ششم توسعه قرار داریم و باید در این بازه زمانی مشخص شود چه اقداماتی با توجه به ظرفیت‌های موجود که در روستاهاست، صورت گرفته و اتخاذ تصمیمات باید بر مبنای تسهیل گری امور در روستاها باشد.

بسطامی ادامه داد:  دستگاه‌هایی هم‌چون بنیاد مسکن و گاز در روستاها اقدامات بی نظیری انجام داده اند که باید به آنها در تحقیقات سند مطالعه روستاها توجه شود.

وی گفت: باید با انجام برنامه‌ریزی‌های مناسب در راستای توسعه روستاها، فضای زندگی شایسته‌ای برای ساکنین روستاها فراهم کرد تا از این طریق روستاییان نیز فرصت زندگی و رشد و توسعه را داشته باشند؛ که در این راستا  نیازمند اجرای طرح‌های توسعه روستایی در کشور هستیم.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود : امروز در شرایطی قرار داریم که همچنان بسیاری از روستاها محروم هستند و به دامداری و کشاورزی استان صدمات زیادی وارد شده است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار