معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: تشییع جنازه شهدای منا فردا صبح از میدان شهدای ساری آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸ 04 October 2015
به گزارش تابناک مازندران علیرضا یونسی‌رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، با اعلام اینکه ساعاتی پیش 10 تن از حجاج شهدای منا از طریق فرودگاه دشت‌ناز به مازندران انتقال داده شدند، اظهار کرد: بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و خانواده‌های جان‌باختگان صحرای منا با انجام تشریفات مراسم استقبال از این شهدا صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه امروز در استانداری مازندران جلسه‌ای برای هماهنگی اجرای هر چه بهتر آیین تشییع پیکر شهدای منا تشکیل شد، افزود: مراسم تشییع پیکر پاک 18 تن از حجاج جان‌باخته در عربستان سعودی صبح فردا به‌صورت متمرکز در ساری انجام می‌شود.
معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران زمان شروع تشییع جنازه شهدای منا را 8:30 دقیقه از میدان شهدای ساری اعلام کرد و ادامه داد: پیکر پاک شهدای منا با حضور پرشور مردم از میدان شهدا تا میدان ساعت تشییع می‌شود و بعد از آن هر یک شهدا به زادگاه‌شان منتقل می‌شوند.
این مسئول با اعلام اینکه حجاج جان‌باخته در صحرای منا در محل قطعه شهدای هر شهرستان خاک‌سپاری می‌شوند، اضافه کرد: 48 حجاج مازندرانی در صحرای منا جان‌ باختند که بعد از انتقال بقیه شهدا به استان، آیین تشییع و خاک‌سپاری به‌صورت ویژه انجام می‌شود.
یونسی ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای منا صبوری را برای این خانواده‌ها از خداوند خواستار شد و بیان کرد: ظلم ظالمانه آل‌سعود بی‌جواب نمی‌ماند.
وی با بیان اینکه حجاج در بهترین لحظات روحی جان به جان تسلیم کردند، گفت: مردم مازندران همان‌طور که در آیین تشییع پیکر پاک شهدای غواص مشارکتی وصف‌ناپذیر داشتند در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهدای منا هم مشارکت کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار