دشمنان انقلاب اسلامی،
 مسئول سازمان بسیج رسانه استان امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: دشمنان انقلاب جنگ اداراکی و جنگ روایتها را با هدف تحریف انقلاب اسلامی یا به تعبیری استحاله انقلاب اسلامی به راه انداخته است.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ 12 August 2022

 مسئول سازمان بسیج رسانه استان امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: دشمنان انقلاب جنگ اداراکی و جنگ روایتها را با هدف تحریف انقلاب اسلامی یا به تعبیری استحاله انقلاب اسلامی به راه انداخته است.

به گزارش تابناک همدان، ناصر قوامی مشفق اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی که همچنان که در مسیر تحقق گام  دوم انقلاب قدم برمیدارد، علی رغم همه دشمنی ها و سنگ اندازی ها، همچون کوه با صلابت و استوار در  مسیر تعیین شده با زعامت مقام عظمای ولایت طی طریق میکند.  اما به موازات این رشد و پیشرفت ها، دشمنان انقلاب اسلامی جنگ هوشمند و ترکیبی به راه انداخته است و در این جنگ به دنبال وارونه کردن واقعیت های انقلاب اسلامی و زدن عقبه های ارزشی این انقلاب تنومند است.

 

وی ادامه داد: مهمترین ابزار دشمن در گام دوم انقلاب ابزار تحریف است که از مسیر رسانه آن را عبور میدهد و راه حل مقابله با آن فقط و فقط  جهاد تبیین است و جهاد تبیین است که بارها و بارها از لسان مبارک ولی امر مسلمین شنیده ایم و آن را فریضه قطعی و فوری قلمداد نموده اند. در این عصر رسانه و در جنگ روایتها باید همچو زینب کبری س علم عدالتخواهی و روشنگری را بلند کرد. بانوی بزرگی که با رسالت جهاد تبیین عاشورایی ،عاشورا را هم به بلوغ رساند و هم به کمال و موجبات جهانی شدن عاشورا را رقم زد.

قوامی با اشاره به سابقه ماموریت جهاد تبیین ریشه ای به درازای تاریخ انقلاب های الهی دارد که در هر عصری علمداران این امر، قلمداران رسانه ها، صاحبان نطق های زیبا اگر کوتاهی کرده باشند، افزود: امروز خود را در مقابل تاریخ بشریت سر افکنده پیدا خواهند کرد.


وی از مصادیق این کوتاهی ها در انجام فریصه جهاد تبیین با اشاره به داستان قوم بنی اسرائل، گفت:  اگر داستان قوم بنی اسرائیل را برای سرگرمی مطالعه کرده اید که هیچ  و اگر برای عبرت تاریخی مطالعه کرده اید بدانید تا از تاریخ سیلی مجدد نخورید.

قوامی افزود: آنگاه که معجزات الهی را امت با چشمان خود میدیدند، از عصایی که  به سنگ میخورد و چشمه جوشان از ان جاری میشد، تا عصایی که سحر ساحران را بلعید و عصایی که دریا با آن عظمت را شکافت و موجب فتح و ظفر شد. اما  در حد  فاصل 40 روز که حضرت موسی ع به طور رفتند تا بازگشت (تاکید میکنم 40 روزه) شبکه نفوذ به سرمداری فتنه گری چون سامری با دستگاه رسانه ای قوی ای که داشت بر افکار عمومی غلبه کرد و موفق شد تا امت را از ولایت جدا کند، چراکه صاحبان قلم و خواص در آن عصر کوتاهی کردند، صاحبان نطق های نافذ کوتاهی کردند و ننوشتند و نگفتند و نسراییدند و شد آنچه شد و مورد غضب الهی نیز واقع شدند.

 

وی با بیان اینکه اگر داستان غدیر خم را فقط در حد عرض ارادت به جایگاه ولایت خوانده ای و مرور کرده ای بدان و عبرت بگیر که شبکه نفوذ با شروع جنگ روایتها و روایتهای غلط و گمراه کننده، فقط و فقط در عرض 75 الی 90 روز موفق شد تا امت را ولایت جدا کند. صاحبان قلم که باید بعد از رحلت رسول گرامی اسلام از غدیر خم و آنچه دیدند و بیعت کردند مینوشتید چه کردید با تاریخ انقلاب، صاحبان نطق های گویا که باید سخن میراندید و روایتگری می‌کردید چه کردید؟

قوامی با بیان اینکه مردم داستان عاشورا سراسر عبرت است، اذعان کرد: حدفاصل چند ماه  بود که نظر امتی که ولی خدا را فراخواندند تا تبعیت کنند اما با فعالیت شبکه نفوذ که هدفش تحریف وافعیتها بود  او را به قتلگاه بردند.

وی با اشاره به هنر قلم و قلم فرسایی، هنر اطلاع رسانی که خداوند متعال به این قلم و ارزش ان در قرآن کریم قسم یاد کرده است، اظهار کرد: این قلم ها و نطق ها  می‌توانند هم مایه هدایت و هم مایه ضلالت در جامعه‌ باشند اگر کوتاهی کنند همچون عاشوراها را رقم میزنند.قلم در تراز انقلاب قطعا مایه هدایت در جامعه است .

 

این مقام مسئول در خصوص رسانه و قلم در تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: : قلمی که در اجاره هیچ حزب یا جریان یا فرد سیاسی نباشد و حریت خود را حفظ کند؛ قلمی که آگاهانه و مدبرانه بنویسد؛ قلمی که منصفانه و عادلانه بنویسید؛ قلمی که امید آفرین باشد و قلمی که مساله محوری با رویکرد حل مسائل و مشکلات مردم از شاخصه های آن باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار