مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به نقش سازمان‌های مردم نهاد در جریان سیل اخیر، گفت:‌ حمایت و تقویت سازمان‌های مردم نهاد باید در اولویت اجرایی دستگاه‌های خدمت رسان و اجرایی قرار گیرد
کد خبر: ۱۰۶۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳ 15 August 2022

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، علیرضا پورسلمان ظهر امروز در نشست با اعضاء سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان سازمان‌های مردم نهاد را عامل توسعه همه جانبه دانست و اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان یزد با دستیابی به بلوغ فکری و عملی توانسته‌اند بازویی توانمند و تکیه گاهی مطمئن در عرصه‌های گوناگون باشند.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار سمن‌ها در بحران‌های اخیر نظیر سیل، افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از ابتدای کار کمک یار مردم و نیروها و دستگاه‌های خدمت رسان بود و پویش‌های مختلفی نیز راه‌اندازی و کمک‌هایی به سیل زدگان انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان این‌که سمن‌های جوانان نیز خدمات شایانی به سیل زدگان ارائه کردند، گفت: سعی و تلاشمان رفع مشکلات و فراهم سازی بستری مناسب برای فعالیت‌های بهتر سمن‌ها در استان یزد است.

پورسلمان در پایان سخنان خود سمن‌های جوان را موتور محرک جامعه دانست و بیان کرد:‌ حمایت و تقویت سازمان‌های مردم نهاد باید در اولویت اجرایی دستگاه‌های خدمت رسان و اجرایی قرار گیرد و این مهم لازمه توسعه همه جانبه کشور است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار