فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان یکی از مهمترین و حساس ترین اموری است که باید با دقت نظر و توجه ویژه به همه جوانب صورت پذیرد و فعالیت های قرآنی هم یکی از این برنامه ها است.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ 21 August 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری ری، حمید زمانی در نشست شورای هماهنگی توسعه فعالیت های قرآنی با محوریت بررسی برنامه های جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی افزود: فرمانداری شهرستان ری به همراه همه بخشداران، شهردارای ها و مجموعه های تابعه با تمام توان آماده همکاری و خدمت رسانی همه جانبه در اجرای این جشنواره است و از همه ظرفیت های موجود در برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی، اسلامی استفاده خواهد کرد.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای فعالیت ها و برنامه های قرآنی در سطح شهرستان یادآورشد: پیش نیاز تعاریف و عملیاتی انجام فعالیت های قرآنی دقت و عزم و اراده جدی است.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: خادمان قرآنی و خیرین و علاقمندان موضوعات قرآنی در همه بخش ها و روستاها، از مهمترین منابع و ظرفیت های بالقوه شهرستان هستند که شناسایی، به کارگیری و تشویق آنها می تواند زمینه های توسعه فعالیت های قرآنی را فراهم آورد.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج معجزه پیامبر اسلام (ص) خاطرنشان کرد: قرآن باید فرا گرفته شود و در این رابطه کمک های خیران و خادمان قرآن و داوطلبان فعالیت در این حوزه بسیار موثر و کارساز هستند.

در ابتدای این جلسه عباس سلیمی معاون فرهنگی و امور زائرین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، پیرامون رئوس فعالیت ها و برنامه های اجرایی این جشنواره و اهداف آن نکاتی را بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار