تابناک: مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به سهمیه آسیا قهرمانی در جام حذفی است و ذوب‌آهن این موضوع را به میزان قابل توجهی مورد نظر قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶ 05 March 2015

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به شرایط تیم اصفهانی برای دیدار روز جمعه خود مقابل سایپای البرز اظهار داشت: از لحاظ وضعیت جسمی و آمادگی در شرایط خوبی قرار دارم و در هفته گذشته نیز تمرینات خوبی را در کنار سایر هم تیمی‌ها پشت سر گذاشتم.

وی افزود: تیم هم شرایط خوبی دارد و در تعطیلات علاوه بر تمرینات منظم، یک بازی تدارکاتی نیز برگزار کردیم و آماده دیدار با سایپا هستیم که البته این دیدار بازی سختی است و سعی داریم با تمام تلاش و حفظ تمرکز، 3 امتیاز این بازی خانگی را از آن خود کنیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم ما روند خوبی را طی می‌کند، به فینال جام حذفی رسیده‌ایم و در جدول نیز جایگاه مناسبی داریم. هدف اصلی ما یعنی کسب سهمیه آسیا برای ما دور از دسترس نیست؛ البته کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به این هدف، همان قهرمانی در جام حذفی است.

وی بیان کرد: تیم ذوب‌آهن در مقطعی به دلیل برخی مشکلات از روزهای خوب فاصله گرفت، اما امسال با حمایت‌های مدیریت باشگاه و هدایت خوب یحیی گل‌محمدی تیم در شرایط خوبی قرار گرفت و این انگیزه ایجاد شد که تیم را دوباره به روزهای اوج برسانیم.

رجب‌زاده تصریح کرد: تمام مجموعه باشگاه، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان به این باور رسیده‌ایم و هدف ما این است که با تمام وجود برای رسیدن به جایگاهی مناسب در جدول و کسب سهمیه آسیا تلاش کنیم و لیگ را خوب تمام کرده و در فصل آینده با تقویت تیم و افزودن نیروهای جدید به روزهای اوج برگردیم و در زمره قدرت‌های آسیا قرار بگیریم.

وی درباره ادامه حضور یحیی گل‌محمدی در فصل‌های آینده به عنوان سرمربی ذوب‌آهن، بیان کرد: زمزمه‌هایی درباره پیشنهاد باشگاه به گل‌محمدی شنیده می‌شود اما هنوز به صورت خبری قطعی مطرح نشده است.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: یحیی گل‌محمدی هم از نظر شخصیتی و هم از نظر فنی فوق‌العاده هستند و از روزی که به ذوب‌آهن آمده خیلی زحمت کشیده و تلاش کرده تا تیم را در این شرایط مناسب قرار دهد و از طرفی ارتباط او با بازیکنان بسیار خوب است و تمام مسائل را از نزدیک لمس می‌کند.

وی تصریح کرد: به طور قطع مجموعه مدیریت باشگاه به دنبال زمینه‌سازی برای ساختن آینده‌ای درخشان برای تیم فوتبال ذوب‌آهن است و در این راستا تصمیم به تمدید قرارداد با آقای گل‌محمدی گرفته که اگر این کار انجام شود به طور قطع تصمیم درستی بوده و تصمیمی بوده که مدیریت تشخیص داده که به صلاح باشگاه است.

رجب‌زاده با اشاره به بازی روز جمعه این تیم در برابر سایپای کرج گفت: تیم ما به صورت آهسته و پیوسته رو به جلو در حرکت است و امیدوارم تماشاگران خونگرم ما در این بازی و همچنین دیدارهای آینده ما را حمایت کنند تا همه بتوانیم دست به دست هم ذوب‌آهن را به روزهای خوب بازگردانیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار