فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام بیان داشت : پلیس با هدف کاهش حضور مأموران در محورهای مواصلاتی و رواج فرهنگ خودکنترلی، استفاده از تجهیزات هوشمند در محورهای مواصلاتی را با اولویت کاهش تخلفات و تصادفات جاده‌ای در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ 24 August 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر  اظهارداشت :  هوشمندسازی پلیس کیفیت خدمات‌دهی و خدمات‌رسانی فراجا را ارتقا داده و باعث می‌شود تا پلیس مأموریت‌های خود را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهد.

وی گفت : کاهش تصادفات یکی از دغدغه‌ها و مطالبات به حق مردم از مسئولان است که این مهم تنها در سایه مشارکت همگانی تمامی دستگاه‌ها و همکاری خود شهروندان امکان پذیر خواهد شد.

القاصی مهر ادامه داد :  پلیس در مسیر تردد زائران تا پایانه مرزی با استقرار کانکس ایستگاه پلیس در صدد ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات است.

وی بیان کرد:  پلیس استان در طول مسیر تردد زائران از لحظه ورود به استان در شهرستان‌های ایوان، چرداول، سیروان و شهرستان‌های ایلام تا مرز مهران استقرار یافته و به زائران خدمات انتظامی و ترافیکی ارائه می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود : شهرستان مهران به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران، بلوک بندی شده و گشت‌های انتظامی به صورت تفکیک شده به زائران و همشهریان مهرانی خدمات رسانی می‌کنند.

وی مطرح کرد :  ۵۰ گشت فعال در پایانه‌ها به صورت شبانه روز در خدمت رسانی به زائران فعالیت دارند و ۷ ایستگاه سیار نیز در پایانه‌های برکت و سه راهی آذر مستقر شده‌اند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار