معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ شهرستان ورامین گفت : تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت سیزدهم است که در این راستا روند اجرای پروژه های عمرانی حوزه ریلی ورامین باید تسریع شود.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ 27 August 2022

به گزارش تابناک تهران، روز شنبه جلسه مشترک بررسی پروژه عمرانی حوزه ریلی شهرستان ورامین با حضور داودی معاون سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین، کاظمی منش مدیر کل راه آن استان تهران ،محمدی معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری ،مومنی شهردار ورامین وصال پور ریاست شورای شهر ورامین و مقیمی ریاست اداره گاز شهرستان ورامین برگزار شد .

روند اجرای پروژه های عمرانی حوزه ریلی ورامین باید تسریع شود

مجید درویشی در این جلسه گفت : تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت سیزدهم است که در این مسیر باید روند اجرای پروژه های عمرانی حوزه ریلی راه آهن در شهرستان تسریع یابد .

وی افزود : رفع معضلات و مشکلات پروژه های اجرا شده یکی از تعهداتی است که مجموعه راه آهن جمهوری اسلامی باید به سرانجام برساند .

معاون استاندار تهران با اشاره به بازدید میدانی از ایستگاه راه آهن ورامین خاطر نشان کرد  : مقرر شد ایستگاه راه آهن ورامین با مشارکت شهرداری و راه آهن حداکثر تا پایان سال جاری به آسانسور مجهز می شود.

وی افزود : همچنین در این بازدید مقرر شد طرح تعریض و اصلاح هندسی زیر گذر روستای موسی آباد کاشانی توسط راه آهن و شهرداری ورامین اجرا شده و این پروژه نیز پیگیری می شود .

درویشی خاطر نشان کرد : طرح تعریض و اصلاح هندسی زیر گذر شهرک صنعتی خیرآباد (خیابان بهرام مصیری ) توسط راه آهن و با همکاری شهرداری ورامین اجرا می شود.

فرماندار ویژه با اشاره به تامین کامل اعتبار پل قاسم آباد تصریح کرد : اعتبار کامل اجرای پل قاسم آباد تامین شده است و زیر گذر شهرک مدرس توسط راه آهن و این پروژه ها حداکثر تا پایان آبان ماه سال جاری به پایان رسیده و به بهره برداری می رسد.

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار