نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از جلوه‌های کارآمدی دولت سیزدهم، گفت: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌کاره مانند فرودگاه، ساماندهی بافت اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مونوریل نشان از توجه دولت به توسعه زیرساخت‌ها دارد.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹ 28 August 2022

به گزارش تابناک قم،  احمد امیرآبادی فراهانی در نشست روسای دانشگاه‌ها و نخبگان قم با معاون امور مجلس رئیس‌جمهور که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به تعیین تکلیف برخی پروژه‌های فرسایشی قم، تصریح کرد: جمع‌آوری راه‌آهن متروکه، جابه‌جایی دکل‌های فشار برق قوی، فرودگاه و مونوریل از طرح‌هایی است که در دولت سیزدهم مشکل آن‌ها حل‌شده است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی خوبی که بین قوای مختلف کشور شکل‌گرفته، شاهد رقم خوردن اتفاقات مطلوبی در عرصه‌های مختلف هستیم یادآور شد: هماهنگی مطلوبی همچنین در بین مسئولان و مدیران استانی وجود دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ظرفیت ویژه قم در مباحث علمی و دانشگاهی را موردتوجه قرارداد و اضافه کرد: در کنار حمایت از عقب‌ماندگی عمرانی، باید بخش علمی و فرهنگی نیز جدی گرفته شود.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: تأسیس دانشکده رسانه و هنر اسلامی یکی از اهداف و اولویت‌های مهم علمی و فرهنگی استان است.

وی با اشاره به اهمیت دانشگاه‌های تک جنسیتی، گفت: مجوز دانشگاه حضرت معصومه(س) قم با 3 دانشکده اخیراً توسط شورای گسترش صادرشده است، وضعیت تحقیقات علمی و پژوهشی در دانشگاه‌های تک جنسیتی در برخی از شاخص‌ها بالاتر از دانشگاه‌های عمومی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار