مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای پویش “قدم قدم تا آزادی” ویژه ماه صفر و به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برای سومین سال متوالی در استان یزد خبر داد .
کد خبر: ۱۰۶۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ 28 August 2022

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسان ستاد دیه استان، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در این خصوص اظهار کرد: این پویش برای سومین سال متوالی و به مناسبت ماه صفر و اربعین حسینی، با منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اجرا خواهد شد و نیکوکاران و هیئت‌های عزاداری استان میتوانند کمک‌های خود را جهت مشارکت در این پویش به ستاد دیه استان یزد اهدا نمایند.

وی افزود: با اجرای پویش ” هر هیئت آزادی یک زندانی ” در ماه محرم با جذب مبلغ هشت میلیارد ریال از نیکوکاران و هیئت های مذهبی تعداد ۱۲ محکوم مالی از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

معاون استاندار یزد با تقدیر از اصحاب رسانه استان برای پوشش پویش های ستاد دیه استان، گفت: در نظر داریم تا تیزرها و کلیپ های ساخته شده در خصوص پویش قدم قدم تا آزادی را از طریق شبکه استانی یزد پخش تا مردم دارالعباده بتوانند مانند پویش‌های دیگر کمک های خود ا به این ستاد اهدا نمایند.

عظیمی از تبلیغات به صورت، پیامکی، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر خبرداد و تصریح کرد: با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد ، بنر های این طرح در فضای شهر و مسیرهای پرتردد نصب خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا با اجرای این پویش زمینه آزادی بسیاری از محکومین مالی جرائم غیر عمدی که تنها به دلیل عدم توان در پرداخت بدهی در زندانهای استان به سر میبرند را در این ماه طی برگزاری آیینی آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم.

منبع: فارس
برچسب ها: پویش ، ستاد دیه ، آزادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار