فرماندار تفت گفت: برای تزریق منابع مالی به انجمن‌های هنری با مشکل روبرو هستیم اما سعی خواهیم کرد با حضور در محافل هنری و حمایت معنوی از هنرمندان، این قشر فرهیخته را در راستای توسعه فرهنگ و هنر شهرستان یاری نماییم.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 30 August 2022

به گزارش سه‌شنبه روابط عمومی فرمانداری تفت "محمد دهشیری" در دیدار با جمعی از هنرمندان شهرستان افزود: منابع مالی در شهرستان به‌شدت محدود است و این موضوع برنامه‌ریزی برای توسعه مقوله‌های مختلف را با سختی روبرو کرده است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خانه هنر یا هنرمندان را در دستور کار قرار خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد بستر مناسب را برای راه‌اندازی این مجموعه فراهم آوریم.

دهشیری افزود: سعی خواهیم کرد در موضوع توافق با بهره‌برداران معادن و تولید گران و صنعت گران در مقوله ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در شهرستان، فرهنگ و هنر نیز مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح نمود: هنرمندان متعهد شهرستان در زیر چتر حمایتی مسئولان قرار دارند و امیدواریم با برنامه‌ریزی از این پتانسیل در راستای رشد فرهنگ جامعه استفاده بهینه نماییم.

فرماندار تفت یادآور شد: گام اول برای راه‌اندازی خانه هنر تهیه اساسنامه و استفاده از تجربه سایر نقاط استان و کشور است.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه جلسه با تقدیر از اجرای نمایش ایستاده در غبار در تفت گفت: آماده‌سازی و اجرای این نمایش در یک فرصت زمانی کوتاه نشان از توان هنرمندان این دیار دارد.

در این نشست هر یک از هنرمندان حاضر به بیان مسائل و مشکلات حوزه فعالیت کاری خود پرداختند و پیگیری فرماندار شهرستان را برای رفع آن خواستار شدند.

تفت در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار