فرمانده مرزبانی ایلام:
فرمانده مرزبانی ایلام از کشف ۲۲۰راس احشام قاچاق در مرز دهلران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ 31 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ستاد فرج رستمی با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی دهلران در حوزه گروهان مرزی ۱۰۵موفق به کشف و مهار۲۲۰راس احشام قاچاق، قبل از خروج از مرز شدند.

وی افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در ادامه طرح تشدیدکنترل نوار مرزی و جلوگیری از قاچاق، مرزبانان این فرماندهی در گروهان مرزی دهلران،منطقه آبراه نصریان محموله دام سنگین قبل از خروج از کشور را کشف و مهار نمودند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام در ادامه با اشاره به مناسبت های مذهبی پیش رو در اربعین حسینی و مخاطرات در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: مرزبانان غیور این مرزبوم با تمام توان خود در برابر مخلان امنیت ایستاده که ثمره این تلاشها برقراری نظم و امنیت پایدار در مرزها می باشد.

وی با بیان اینکه موضوع دستگیری قاچاقچیان احشام همیشه در دستور کار است ادامه داد: با توجه به وضعیت جغرافیایی منطقه و شیوه جدید قاچاقچیان مبنی بر رها نمودن دام در نزدیکی صفر مرز خود از معرکه متواری میشوند، پس ازپاکسازی و شمارش اولیه احشام تعداد ۲۲۰ راس گوسفند کشف و ضبط ، موضوع تحت بررسی است.

سرهنگ رستمی خاطرنشان کرد: دفاع از مرزهای ایران و سرحدات میهن اسلامی، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و مرزبانان سلحشور نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال و تامین امنیت مردم، با هرگونه ناامنی و قاچاق در مرزها قاطعانه برخورد خواهند کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار