فرمانده مرزبانی ایلام گفت: مرزبانان هنگ مرزی دهلران در حوزه گروهان مرزی ۱۰۵ موفق به کشف و مهار ۲۲۰ راس احشام قاچاق، قبل از خروج از مرز شدند.
کد خبر: ۱۰۶۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 31 August 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ ستاد فرج رستمی  اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در ادامه طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از قاچاق، مرزبانان این فرماندهی در گروهان مرزی دهلران، منطقه آبراه نصریان محموله دام سنگین قبل از خروج از کشور را کشف و مهار نمودند.

وی با اشاره به مناسبت های مذهبی پیش رو در اربعین حسینی و مخاطرات در منطقه افزود: مرزبانان غیور این مرزبوم با تمام توان خود در برابر مخلان امنیت ایستاده که ثمره این تلاش ها برقراری نظم و امنیت پایدار در مرزها می باشد.

فرمانده مرزبانی ایلام با بیان اینکه موضوع دستگیری قاچاقچیان احشام همیشه در دستورکار است بیان داشت: با توجه به وضعیت جغرافیایی منطقه و شیوه جدید قاچاقچیان مبنی بر رها کردن دام در نزدیکی صفر مرز خود از معرکه متواری می شوند، پس از پاکسازی و شمارش اولیه احشام تعداد ۲۲۰ راس گوسفند کشف و ضبط ، موضوع تحت بررسی است.

سرهنگ رستمی تاکید کرد: دفاع از مرزهای ایران و سرحدات میهن اسلامی، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و مرزبانان سلحشور نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال و تامین امنیت مردم، با هرگونه ناامنی و قاچاق در مرزها قاطعانه برخورد خواهند کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار