همه مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور و استان در ایجاد این کارنامه ارزنده که منجر به رضایت رهبر معظم انقلاب شد، نقش داشتند و جلب رضایت رهبری برای این دولت بسیار ارزنده است
کد خبر: ۱۰۶۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ 01 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سیدمحمود حسینی پور روز پنجشنبه در آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی افزود: 

همه ما باید تلاش کنیم که بر مدار رفتار اخلاقی و جهادی شهدای هشت سال دفاع مقدس حرکت کنیم و با در نظر گرفتن شاخص هایی که شهید رجایی در نظر گرفتند، برای اعتلای روزافزون کشور در تکاپو باشیم.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با کارکنان دولت، ۱۰ شاخص و ویژگی را برای دولت سیزدهم برشمردند که این تعاریف بسیار منحصر به فرد و بی‌سابقه در بین دولت های ادوار گذشته بوده است.

استاندار مازندران ادامه داد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور و استان در ایجاد این کارنامه ارزنده که منجر به رضایت رهبر معظم انقلاب شد، نقش داشتند و جلب رضایت رهبری برای این دولت بسیار ارزنده است.

حسینی پور اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در ارتباط با یکی از شاخص های دولت سیزدهم فرمودند که این دولت مسوولیت پذیر است که این جمله برای همه ما جای تامل بود چراکه در دولت های قبل بسیاری از وظایف ناقص اجرا شد و یا سلب مسوولیت شده بود.  

وی افزود: به عنوان مثال در بحث واکسن کرونا دولت قبل اعلام کرد که به دلیل تحریم ها واردات واکسن امکانپذیر نیست اما دولت سیزدهم در کمتر از ۲ ماه توانست این طلسم را بشکند و با واردات واکسن، مشکلات جامعه را در شیوع کرونا برطرف کرد.

استاندار مازندران گفت: بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی استان هم در یکسال گذشته با الگو برداری از مدیران ملی با وجود موانع، مشکلات و کمبود اعتبارات اقدامات شایانی انجام دادند و گره های کوری که در دولت های قبل در استان باز نشد در یکسال گذشته باز شد.

وی تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، مطالب ارزنده رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارکنان دولت را تحلیل محتوا و ۱۰ شاخصی که ایشان در ارتباط با دولت سیزدهم برشمردند را منعکس و فرهنگ سازی کنند.

حسینی پور افزود: ما نیازمند آن هستیم که خودمان را هم ارزیابی کنیم و با بازگشت به عقب اگر ضعفی در کار وجود دارد برای رفع این نواقص احتمالی بکوشیم. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار