مدیر منطقه هفت شهرداری قم حل معضل موش‌ها را نیازمند اقدامات جدی دانست.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 03 September 2022

 به گزارش تابناک قم، محمد رمضانی در دیدار مردمی مسئولین استانی و شهری در مساجد سطح استان که به مناسبت هفته دولت، در مسجد ابوالفضل(ع) خیابان امام موسی صدر برگزار شد، با اشاره به اینکه منطقه هفت هسته مرکزی و قلب شهر قم است، اظهار کرد: شهرداری به دنبال اقداماتی در حوزه بافت فرسوده است و برای حرکت در این زمینه نیازمند زمین‌های پشتیبان ۳۲ و ۴۸ هکتاری پردیسان هستیم.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه این زمین‌ها برای تملک بافت فرسوده استفاده می‌شوند، مطرح کرد: احیا و بهسازی میدان مطهری نیز از طریق همین زمین‌ها دنبال می‌شود و به‌زودی طرح مطالعاتی و بهسازی آن انجام می‌شود.

او از احداث بوستان در کوچه ۴۷ محله خاکفرج خبر داد و گفت: این موضوع در طرح تفصیلی نیز دیده‌شده و در سال گذشته نیز مقداری از تملکات آن انجام شده است.

رمضانی با تأکید بر اینکه مخازن زباله در معابر خودشان آلودگی‌زا و محل تجمع موش ها  هستند، بیان کرد: وجود این مخازن موجب می‌شود عابرین و ساکنین محل در تمام ساعات شبانه‌روز زباله‌های خود را در آن‌ها قرار دهند و ماندگاری بالای آن در مخازن موجب آلودگی می‌شود.

او با بیان این که حل معضل موش‌ها نیازمند همکاری دستگاه‌ها است، ادامه داد: تله‌گذاری‌هایی نیز برای موش‌ها انجام شده، ولی این مشکل به معضل امروز شهر قم تبدیل‌شده و نیازمند اقدامات جدی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار