همزمان با سراسر مازندران برگزار شد؛
این مسئول از برگزاری دومین مرحله رزمایش ترویجی کنترل آفت و مبارزه با مگس میوه مدیترانه ای با حضور باغداران و بهره برداران همزمان با سراسر استان در 12 ایستگاه شهرستان بابل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳ 03 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: همزمان با سراسر استان، دومین رزمایش ترویجی مبارزه با مگس میوه مدیترانه ای در این شهرستان برگزار شد. 

برگزاری دومین رزمایش مبارزه با مگس میوه در بابل
 

محسن علی گل زاده از برگزاری دومین مرحله رزمایش ترویجی کنترل آفت و مبارزه با مگس میوه مدیترانه ای با حضور باغداران و بهره برداران همزمان با سراسر استان در 12 ایستگاه شهرستان بابل خبر داد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل افزود: در این رزمایش باغداران و بهره برداران با شکل شناسی حشره بالغ لارو مگس میوه مدیترانه ای، اهمیت ردیابی و شکار آفت پیش از طغیان جمعیت آفت، راهکارهای پایش جمعیت و کارایی تله ها، زمان نصب و تعویض تله ها، شرایط طعمه پاشی و رعایت دوره سم مصرفی همراه با طعمه مسموم، روش های پاک سازی و حذف میوه های آلوده باغ، تسریع در برداشت کامل همه میوه های رسیده و سایر موارد به صورت عملی آموزش داده شد.

 

به گفته اين مسوول پاسخ به سوالات مطرح شده از سوي شركت كنندگان و توزيع اطلاعيه هاي آموزشي و ترويجي راهکارهای مدیریت مگس میوه از ديگر برنامه هاي اجرايي در دومين رزمایش ترويجي بود. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار