سخنگوی فراجا:
سخنگوی فراجا گفت:برای درخواست برگ گذر ویژه اربعین احتیاج به مراجعه حضوری به پلیس ۱۰+ نیست؛ مردم از طریق سایت اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 03 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه مهدی حاجیان اظهار کرد: افرادی که تاکنون درخواست صدور گذرنامه خود را در دفاتر پلیس ۱۰+ ثبت نکرده اند یا هنوز گذرنامه آنها به دستشان نرسیده است می توانند با مراجعه به سایت epolice.ir درخواست برگ گذر ویژه اربعین خود را داشته باشند.این برگ گذر ویژه ها تا ۷۲ ساعت بعد از درخواست برای متقاضیان ارسال خواهد شد.

وی بیان کرد:در روز گذشته برای متقاضیانی که گذر نامه خود را دریافت نکردند پیامک ارسال و درخواست شد در صورت تمایل عدد ۱ را به همان شماره ارسال کنند که برگ تردد صادر شود،‌ تاکنون ۷۰ هزار پیامک دریافت شده است.

سخنگوی فراجا افزود:تا اواسط هفته آینده هیج مشکلی برای تردد زائرین نخواهیم داشت و برگ گذر ویژه اربعین، روزانه با حدود ۱۰۰ هزار برگ تردد ظرفیت آماده شده است.

وی تصریح کرد:۲۸۰ هزار برگ تردد را تا پایان یکشنبه صادر خواهیم کرد و تا اواسط هفته آینده به تقاضا های موجود پاسخ داده خواهد شد.

حاجیان در پایان گفت:ساعات کاری پلیس به علاوه 10 از هشت صبح تا 6 بعد از ظهر هست و تیمهایی هم برای نظارت عملکرد دفاتر پلیس به علاوه 10 اعزام شده است که تعدادی از این دفاتر از پلیس تذکر گرفتند و کسانی که بنا به دستورالعمل ابلاغی عمل نکردند و مجوز 2 دفتر لغو شده است و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت صدور گذرنامه می توانند به سامانه پلیس من مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار