در چهار ماهه امسال ۸۰۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از خدمات تخصصی مشاوره با اعتبار بیش از ۳۸ میلیون تومان بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ 10 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،احمد بوالحسنی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی  با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مشاوره به مددجویان تحت حمایت گفت: کمیته امداد در راستای ارائه خدمات به مددجویان و کمک به این عزیزان فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می دهد که یکی از این برنامه ها ارائه خدمات مشاوره است.
وی افزود: ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در قالب دوره‌های گروهی و فردی و بر اساس رده‌های سنی مختلف در راستای بهبود سلامت عمومی به مددجویان ارائه می‌شود.
 بوالحسنی با بیان اینکه بهداشت روانی ،سلامت معنوی ،مهارت‌های فرزند پروری دینی و مهارت ارتباط با کودکان و نوجوانان از جمله موضوعات ارائه مشاوره است، گفت:راهکارهای تغییر و اصلاح رفتار، آموزش سبک زندگی اسلامی مهارت‌های زندگی، آموزش مهارت‌های قبل و بعد از ازدواج از دیگر موضوعات مورد مشاوره بوده است.
 معاون فرهنگی کمیته امداد استان همچنین به ارائه خدمات مشاوره ای به زندانیان و خانواده آنها نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد: ارائه این گونه مشاوره‌ها و خدمات گره‌گشای مشکلات نیازمندان و محرومین  باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار