رئیس اتحادیه مبل و منبت ملایر خبر داد: ملایر برای ششمین سال متوالی بر روی آنتن شبکه‌های مختلف داخلی و برورن مرزی می‌رود.
کد خبر: ۱۰۶۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷ 14 September 2022
رئیس اتحادیه مبل و منبت ملایر خبر داد: ملایر برای ششمین سال متوالی بر روی آنتن شبکه‌های مختلف داخلی و برورن مرزی می‌رود.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: یداله کریمی رئیس اتحادیه مبل و منبت ملایر اظهار داشت: به لطف خدا وتلاش و پیگیری‌های مستمر دکتر "بیژن شهبازخانی" و "فعالان صنعت مبل‌و منبت" بار دیگر موفق شدیم تیزر تبلیغاتی ملایر برای مدت طولانی از آنتن صداوسیما پخش شود.

وی با اشاره به اینکه پخش این تیزر هزینه بسیار سنگینی به همراه داشت، بیان کرد: با رایزنی‌های فراوان توسط دکتر شهبازخانی و نمایندگان فعالان مبل و منبت ملایر این مهم صورت گرفت و از روز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه قبل از اخبار ساعت ۲۰:۳۰ شروع پخش تیزر تبلیغاتی آغاز می‌شود و تا پایان شهریورماه این تبلیغات ادامه دارد.

 کریمی خبر داد: تیزر تبلیغاتی جدید که بسیار متفاوت‌تر از تیزر فعلی می‌باشد، در حال پیگیری و آماده شدن است که انشالله در زمان مناسب این جشنواره برگزار می‌شود و به زودی زمان برگزاری این رخداد بزرگ ملی به فعالان صنعت مبل‌ومنبت اعلام می‌شود.

رئیس اتحادیه مبل و منبت ملایر تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های قبلی بنا داشتیم که جشنواره از ۲۳ تا ۳۱ شهریور ماه برگزار شود، اما، چون مصادف با ایام اربعین سیدو سالار شهیدان و ۲۸ صفر بود مقرر شد با اندکی تأخیر و بعد از ماه صفر جشنواره نهایی برگزار شود.

وی مطح کرد: همزمان با پخش تیزر فعالان صنعت مبل آماده پذیرایی از مسافران و بازدیدکنندگان و خریداران مبل در شهرستان ملایر هستیم و با توجه به این که این رخداد یک جشنواره ملی است نیاز است شهر را آذین‌بندی کنیم؛ مقرر شد درتاریخ دیگر که به زودی زمان آن اعلام خواهد شد جشنواره نهایی برگزار شود.

کریمی هدف از پخش زودهنگام تیزر را یادآوری این رویداد بزرگ عنوان کرد و افزود: جشنواره به زودی برگزار می‌شود کار تبلیغات را شروع کردیم و فعلا با توجه به اینکه در پایان شهریورماه قرار داریم و مسافران هم در در حال رفت‌وآمد هستند اطلاع‌رسانی شود، این جشنواره به زودی در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

وی در در ادامه گفت: بعد از یک زمان تبلیغات مقدماتی کلیپ نهایی برای پخش آماده می‌شود و با هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های دولتی خصوصاً فرمانداری ویژه ملایر یک جشنواره خوب در زمان مناسب برگزار شود تا شاهد حضور مردم  این شهرستان و رساندن شهر ملایر به جایگاه واقعی خود در قبل از شیوع کرونا باشیم و انشالله بار دیگر بازار صنعت مبل‌و منبت و به تبع آن سایر اصناف دوباره اوج بگیرد و چرخه اقتصاد شهرستان دوباره به رونق بیفتد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار