مدیر عامل کارخانه سیمان ایلام ؛
مدیر عامل کارخانه سیمان استان ایلام گفت: روزانه بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم در ۳ وعده بین زائرین عتبات عالیات در موکب امیرالمومنین(ع) کارزان توزیع می گردد.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶ 15 September 2022

مدیر عامل کارخانه سیمان استان ایلام گفت: روزانه بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم در ۳ وعده بین زائرین عتبات عالیات در موکب امیرالمومنین(ع) کارزان توزیع می گردد.

سعید کریمی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار تابناک ایلام گفت: در راستای خدمات رسانی به زائرین کربلا و بنابردستور رئیس بنیاد مستضعفان کشور موکب این بنیاد در سه راهی کارزان شهرستان سیروان از اول ماه محرم مقدمات احداث و استقرار آن فراهم شد که این موکب یکی از ۵ موکب بنیاد مستضعفان در استان ایلام می باشد.

وی با ذکر این نکته که ۴ موکب دیگر بنیاد مستضعفان در:خسروی، چزابه،شلمچه و رمیدان سیستان برپاشده است اضافه کرد: موکب امیرالمومنین(ع) روزانه ظرفیت اسکان ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به مساحت ۲هزار متر را داشته و همچنین ظرفیت اسکان ساعتی بیش از ۱ هزار و ۱۰۰ نفر را دارد.

کریمی نژاد ادامه داد:روزانه در هروعده غذایی بیش از ۴ هزار نفر را پذیرایی می کنیم که برای صبحانه:کره، مربا،پنیر،عدس و خوراک لوبیا و همچنین نهار و شام مواد غذایی:خورشت قیمه، لوبیاپلو،چلومرغ، زرشک پلو و همچنین غذای سرد بصورت پک کنسروشده(اشترودل) کوکوسبزی و سیب زمینی به زائرین عزیز توزیع می شود و یکدستگاه کانتینر ۴۰ فوت جهت ذخیره سازی مواد غذایی وحود دارد.

مدیرعامل کارخانه سیمان استان ایلام در ادامه بیان داشت: خدمات دهی در این موکب ۲۴ ساعته است و برای ارائه خدمات همه جانبه و رفاه حال مهمانان بیش از ۲۰۰ نفر بصورت شیفتی در این موکب مشغول به فعالیت هستند و همچنین پزشک مستقر در موکب برای درمان های سرپایی ومداوای بیماران قرار دارد و در کنار این برنامه ها چادر عشایری با ارائه خدمات عشایری همچون پخت نان محلی نیز برپا کرده ایم.
سعید کریمی نژاد یادآور شد: پشتیبانی از تمام مواکب استان ایلام را انجام داده ایم و اولین موکبی هستیم که از بدو ورود زائرین شروع به کار کرده و تاپایان خروج زائرین و بازگشت آن ها خدمات این موکب ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: ظرفیت پارکینگ این موکب بیش از ۳هزار دستگاه خودرو است و ۴۲ چشمه بهداشتی و ۴ چشمه حمام برای برادران و همچنین ۲۴ چشمه یرویس بهداشتی و ۴ چشمه حمام برای خواهران فراهم کردیم که زائرین عزیز از آن ها در مسیر رفت و برگشت استفاده می کنند.
مدیرموکب دیگر برنامه های اجرا شده در موکب بنیاد مستضعفان در سه راهی کارزان را؛ برگزاری نمازجماعت، توزیع بسته های فرهنگی شامل: چفیه.سربند کتابچه راهنمای زائرین عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: برای خدمات رسانی در این موکب بزرگ خدامی از تهران.گلستان.همدان و بندرعباس در حال خدمات رسانی هستند و از مردم شریف استان و شهرستان سیروان که یاور و کمک رسان ما هستند تشکر می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار