فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور ، ایجاد آشوب و ناامنی را توطئه دشمن برای تضعیف نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان تلاش می کنند انقلاب را تضعیف کنند و در این راه امنیت را نشانه رفته تا با تزلزل در آن توان دفاعی ما را کاهش دهند.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ 09 October 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی یکشنبه در آیین  "عهد سربازی" در میدان صبحگاه تیپ ١٩٢ زرهی شهید مدنی اهواز که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح برگزار شد اظهار داشت : ۱۴ قرن است که شیعیان انتظار می کشند تا با حضور امام عصر(ع) جهان پر از عدل و داد شود ، شیعیان ولایتمدار به خوبی می دانند که معنای انتظار سکون و عدم تحرک نیست ،بلکه مفهوم واقعی آن حرکت و پویایی ساخت جامعه اسلامی و آماده سازی جامعه برای ظهور منجی بشریت است.

وی با بیان اینکه موتور محرک جامعه به سوی ساخت جامعه مهدوی و دستیابی به تمدن اسلامی بوده است ادامه داد : در دورانی که قدرتهای استکباری به سراسر جهان سیتره دارند انقلاب اسلامی ایران به  پیروزی رسید ، انقلاب اسلامی با بهره گیری از آموزه های دینی اسلام و مکتب تشیع ندای زمینه سازی برای ظهور امام عصر را سرداده و نقش مهمی در حاکمیت فرهنگ جامعه دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور تصریح کرد : بلافاصله پس از پیروزی انقلاب در سراسر جهان دشمنان از پیروزی انقلاب و حاکمیت اسلام در ایران و دستیابی به استقلال احساس شکست کردند و با تمام قدرت شیطانی خود تلاش کردند در مقابل انقلاب و ملت ایران ایستادگی کنند تا مانع پیشرفت کشور ما شوند.

امیر سرتیپ دوم  بیدادی با بیان اینکه دشمن پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب به دنبال دسیسه برای شکست انقلاب است و در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده است خاطر نشان کرد : امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها به بازدارندگی همه جانبانه رسیده بلکه دامنه اقتدار خود را در سراسر منطقه نشان داده و نقشه های استکبار را یکی پس از دیگری در نطفه خفه کرده است.

وی گفت :  دشمن خود را در توطئه های گذشته ناکام دیده و به جنگ ترکیبی روی  آورده است ، جنگی که عرصه نبرد آن ذهن جوانان و افراد جامعه ما است و تلاش می کند تا جوانان ما را از مسیر اصلی انقلاب منحرف کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور با بیان اینکه ملت ایران با ابزارهای فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و رسانه ای از سوی دشمن مورد هجوم قرار گرفته است گفت:دشمن در پرتو نبرد فرهنگی و دیکتاتوری رسانه ای با نا امید سازی جوانان تلاش می کند تا جوانان از انقلاب پشتیبانی نکنند ولی مردم ما انقلابشان با محوریت دین و به رهبری ولی فقیه بوده و هیچگاه ازاین هدف دست بر نمی دارند.

امیر سرتیپ دوم  بیدادی افزود : ملت ما هشیار  و پشتیبان نیروهای مسلح است چرا که نیروهای ارتش ، سپاه ، نیروی انتظامی و بسیج در طول بیش از چهار دهه از جان و مال و ناموس مردم با اهدای خون های پاک دفاع کرده است.

وی با بیان اینکه ما برای ایران سربلند اسلامی جان خود را فدا می کنیم  ادامه داد : دشمنان باید بدانند ما ایرانی ها متحد ، متعصب به دین ، وطن و مردم هستیم و اجازه هیچگونه تعرض به خاک کشور را نمی دهیم .

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت : کارکنان نیروهای مسلح از هیچ اقدامی برای ظهور امام عصر دریغ نمی کنند و تا آخرین نفس برای حفظ انقلاب اسلامی تلاش می کنند تا آسیبی به انقلاب اسلامی وارد نشود.

نیروی انتظامی با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند

فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته فراجا اظهار داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد خواهد شد .

سردار سیدمحمد صالحی خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت مردم را خدشه دار کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه تمام نیروهای مسلح از یک وحدت بسیار عالی برخوردارند گفت : امروز جمهوری اسلامی ایران از قدرت بسیار بالایی برخوردار است که دشمنان ما این قدرت را نمی پذیرند.

سردار احمد خادم سیدالشهدا ادامه داد : دشمنان ما به دنبال این هستند تا در کشور مشکلاتی ایجاد کنند اما با درایت مردم و  نیروی انتظامی همیشه در صحنه امنیت کامل در کشور و خوزستان برقرار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار