مدیرعامل سازمان آرامستان‌های قم از بازسازی سالن‌های ترحیم آرامستان بهشت معصومه(س) با اعتبار سه میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹ 10 October 2022

به گزارش تابناک قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی،مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم اظهار کرد: یکی از خدماتی که سازمان آرامستان‌های شهرداری می‌تواند به شهروندان ارائه دهد، ساخت سالن‌های مراسم است.

او عدم مراجعه شهروندان به داخل شهر برای برگزاری مراسم را موردتوجه قرارداد و افزود: ساخت سالن‌های ویژه برگزاری مراسم، یکی از مطالبات شهروندان بوده و می‌تواند در شرایط سخت و بحرانی کمک زیادی به خانواده متوفی کند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از بازسازی و ترمیم سالن یک و دو عمومی آرامستان بهشت معصومه (س) خبر داد و بیان کرد: سالن‌های یک و دو واقع در آرامستان بهشت معصومه (س) در سمت مقابر خانوادگی نیاز به مرمت و بازسازی داشت که طی قراردادی ۴ ماهه در دستور کار قرارگرفته است.

او اعتبار مرمت و نوسازی این دو سالن را عددی بالغ‌بر سه میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال اعلام و ابراز کرد: همچنین محوطه‌سازی پیرامون سالن تطهیر و پذیرش نیز طی قراردادی جداگانه در دستور کار قرارگرفته است که به‌زودی اجرایی می‌شود.

موسوی نیارکی با اشاره به اعتبار محوطه‌سازی پیرامون ساختمان تطهیر و پذیرش گفت : محوطه‌سازی پیرامون ساختمان تطهیر و ساختمان پذیرش در حدود ۱۹ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال برآورد شده و به مدت ۹ ماه اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار