مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام:
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام گفت: نیروی انسانی مهمترین و اساسی ترین سرمایه های اجتماعی است و نقش زنان متخصص و متعهد به عنوان بخشی از نیروی انسانی آموزش دیده، در توسعه همه جانبه جامعه امری انکارناپذیر است.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 15 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ ابراهیم پیرزادیان در جلسه امور بانوان اداره کل منابع طبیعی ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت و تقدیر و تشکر از فعالیت های بانوان همکار در سنگر خانواده و اجتماع اظهار داشت: اهمیت زن در خانواده و نقش محوری وی در تربیت نسل، و سامان بخشی به فکر و اعصاب افراد خانواده بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: امروزه میان صاحبنظران این توافق وجود دارد که نیروی انسانی از مهمترین و اساسی ترین سرمایه های اجتماعی است و نقش زنان متخصص و متعهد به عنوان بخشی از نیروی انسانی آموزش دیده، در توسعه همه جانبه جامعه امری انکارناپذیر است.

دین اسلام به زن بعنوان یک عنصر موثر در حیات و سعادت اجتماعی می‌نگرد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت به جایگاه بانوان در دین مبین اسلام و نقش آن ها در شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی اذعان داشت: طبق آموزه های اسلامی خداوند برای انسان ها توانایی های متفاوتی را قرار داده است، نقش زن نیز در خانواده بنابر توانایی ها و استعدادهایش تعریف شده است.

محمد هواسی افزود: دین اسلام به زن بعنوان یک عنصر موثر در حیات و سعادت اجتماعی می‌نگرد. در تمام ادیان ملاک برتری تقوی و معنویت است و جنسیت نمی‌تواند معیار برتری باشد.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) با گفتار و روش برگرفته از وحی، زنان را در دین مبین اسلام جایگاهی بس رفیع عطا فرمود و عزت و حرمت زن را فزونی داد و بنیان سعادت خانواده و فرزندان را در گرو مقام زن تبیین نمود و بطور کلی نوع نگاه به زن را در تمام جهان دچار تغییر و دگرگونی نمود و با اصول و قوانین شرعی حریم خانواده‌ها را حصار محکمی کشید و عفاف را در بین اهل اسلام جایگزین خوار شمردن زنان نمود

محمدزاده مشاور مدیرکل در امور بانوان نیز در این جلسه در خصوص تشکیل جلسه توضیحاتی را ارائه نمود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار