رییس شورای تبلیغات اسلامی یزد:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال به دلیل جنگ شناختی و ادراکی تمام عیار دشمنان به خصوص حوادث اخیر کشور متفاوت و پرشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ 16 October 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل شنبه شب در نخستین نشست برنامه‌ریزی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان استان افزود: برگزاری راهپیمایی در روز جمعه ۱۳ آبان ماه امسال در تمامی مناطق یزد قطعی است ولی در خصوص اینکه قبل یا بعد از آیین نمازجمعه باشد مجدد موضوع دقیق بررسی و متعاقبا اعلام می‌شود.

وی به اهمیت همکاری بخش‌های مختلف به خصوص تشکل‌ها و مراکز آموزشی و دانشگاهی در برگزاری این راهپیمایی در استان اشاره کرد و ادامه داد: حوادث اخیر و توطئه دشمنان نشان داد که حضور مردم در صحنه در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی به خصوص امسال در راهپیمایی ۱۳ آبان خیلی اهمیت دارد.

این مسئول اظهار کرد: هدف و سیاست اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر این اساس تعریف شده که باید این برنامه‌های مهم فرهنگی و سیاسی، مردمی و با مشارکت آحاد مردم انقلابی و نسل جوان پرشور برگزار شود که موجب شکست اهداف کفرجهانی است .

متوسل حوادث اخیر را نقشه حساب شده دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: حضور مردم مومن و انقلابی و جوانان خداجو در صحنه تاکنون موجب شکست اهداف استکبار شده و باید راهپیمایی ۱۳ آبان از تمامی سال‌های گذشته پرشورتر باشد.

در این جلسه همچینن تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و تشکل های مردمی به طرح دیدگاه‌های خود در خصوص اهمیت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان پرداختند و همکاری تمامی مردم و مسئولان به خصوص تشکل‌های دینی و انقلابی را خواستار شدند.

۱۳ آبان یادآور سه حادثه مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم شاهنشاهی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام است که وجه اشتراک این سه حادثه مهم، استکبارستیزی و مقاومت است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار