مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان گفت: مبلغ ۸۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مدارس تخریبی و نوسازی استان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲ 17 October 2022
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان گفت: مبلغ ۸۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مدارس تخریبی و نوسازی استان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اختصاص خواهد یافت.

به گزارش تابناک همدان، حمید شیرازیانی با اشاره به سفر رییس جمهوری در مردادماه سالجاری به استان همدان اظهار داشت: در خصوص بررسی طرح‌های پیشنهادی در استان ، وزارت آموزش و پرورش با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی نسبت به انجام توافقات برای توسعه و تجهیز مدارس اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ 18 میلیارد تومان برای تکمیل کانون‌های فرهنگی آموزشی استان تا خرداد 1402 اختصاص می‌یابد، گفت: مبلغ 9 میلیارد تومان نیز برای تکمیل اردوگاه امیرالمومنین استان اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اعلام خبر تأمین سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس استان توسط سازمان نوسازی مدارس در سالجاری با مبلغ 50 میلیون تومان، بیان کرد:  مبلغ 15 میلیارد تومان برای تکمیل و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و آبخوری مدارس توسط سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص داده شد. سازمان نوسازی مدارس مبلغ 450 میلیارد تومان در سه سال از محل فروش اموال و املاک استان برای تأمین پروژه‌های استان هزینه خواهد کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس با اشاره به تکمیل زمین چمن روباز دانش‌آموزان تویسرکان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سالجاری گفت: این پروژه با 5/2 میلیارد اعتبار انجام خواهد شد.

 وی از اختصاص مبلغ 7 میلیارد تومان برای تکمیل سالن‌های ورزشی دانش‌ آموزشی انوج، استثنایی، یاسینیان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تا خرداد 1402 را گامی دیگر در راستای توجه به ورزش دانش‌آموزی در نقاط دور دانست.

 شیرازیانی با اشاره به بهره برداری مدرسه 15 خرداد روستای یکن آباد اواخر مهر ماه سالجاری، اشاره کرد: بازسازی این مدرسه  از محل منابع ملی است که با قیدی که ایجاد شده است ساختمان مدرسه اواخر مهرماه به بهره برداری خواهد رسید اما با توجه به مساحت بالای مدرسه که حدود چهار هزار متر است برای محوطه سازی نیازمند حمایت خیرین خود روستا هستیم. 
 

فاطمه صنیعی وحید
خبرنگار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار