رییس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: هنوز به ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۵۰۰ دستگاه خودرو سواری برای تکمیل سرویس‌دهی دانش آموزان یزدی نیاز است.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ 18 October 2022

ابراهیم پیمان‌فر روز سه‌شنبه به ایرنا گفت: بخش قابل توجهی از تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان حل شده اما هنوز نیازمند سرویس های بیشتری هستیم .

به گفته وی اکنون ۲۲۰ دستگاه مینی‌بوس در اختیار مدارس است و بخش قابل توجهی از سواری مورد نیاز هم تامین شده است ولی هنوز به این دو سرویس نیاز داریم.

وی با بیان اینکه سرویس دهی دانش آموزان با وجود کمبودها در حال انجام شدن است تصریح کرد: خانواده ها سهم زیادی در تامین وسیله نقلیه فرزندان خود دارند و برای تامین باقی مانده سرویس های مورد نیاز هم در حال پیگیری هستیم .

وی اضافه کرد: با شرکت های حمل و نقل گفت و گو کردیم و در حال تلاش هستیم تا آنها را مجاب به همکاری کنیم.

این مسوول، در مورد قول استاندار یزد در مورد اعطای وام به رانندگان خودروهایی که سرویس دانش آموزان را متقبل می شوند هم گفت: این موضوع مربوط به استانداری، شورای شهر و سازمان حمل و نقل بار و مسافر می شود.

وی تعداد موسسات طرف قرارداد در بحث ایاب و ذهاب دانش آموزان را ۳۰ شرکت حمل و نقل مینی بوس و ۱۶ شرکت و موسسه سواری اعلام کرد .

عزیزالله سیفی رییس شورای شهر یزد هم به ایرنا گفت: اعطای وام به رانندگان مورد اشاره انجام می شود و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار