امام جمعه بندرعباس:
تابناک هرمزگان/ امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه فتنه اخیر محصول مثلث عبری، عربی و غربی بود، گفت: باید ابعاد فتنه‌ها تبیین شود و دانشگاه‌ها و دلسوزان نظام در این زمینه بصیرت افزایی کنند.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 21 October 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان خطاب به مسوولان گفت: مشکلات و گرفتاری‌های مردم را برطرف کنید. امروز که گردوغبار فتنه‌های تجزیه‌طلب‌ها خوابیده است، بهتر می‌توان ابعاد آن را تبیین و بصیرت افزایی کرد و این مهم برعهده دانشگاه‌ها و همه دلسوزان نظام اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه‌ این هفته بندرعباس با اشاره به خطبه ۹۲ نهج‌البلاغه و لزوم روشنگری ابعاد فتنه‌های دشمن و اغتشاشات اخیر کشور اظهار داشت: امام علی (ع) در این خطبه فرموده‌اند بعد از پشت کردن فتنه، آگاه‌سازی کنید زیرا اثر آن بیشتر است.

 وی در خصوص روش‌های فتنه و اغتشاشات آشوبگران نیز گفت: این فتنه محصول مثلث عبری، عربی و غربی بود که با کمک غربی‌ها و رسانه‌هایی مثل اینترنشنال سعودی که با پول عربستان و وهابیت و تامین می‌شود، صورت گرفت.   

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان دومین گروه فعال در فتنه اخیر و اغتشاشات را گروه تجزیه‌طلب و ضدانقلاب‌های داخلی در داخل کشور دانست که علیه نظام جمهوری اسلامی بیش‌ترین خیانت را به ملت ایران روا داشتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده ادامه داد: در این آشوب‌ها از سهم بازیگرانی که تحت تاثیر تبلیغات رسانه‌های عربی و غربی علیه مردم و این کشور با منافقین و دشمنان همراه شدند درحالی که نان این نظام را می‌خورند اما ادعای مردم‌داری دارند.  

امام جمعه بندرعباس گفت: مردم واقعی ایران کسانی که در تشییع پیکر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی عشق و وطن پرستی خود را به نظام اسلامی ایران و شهدا نشان دادند.

وی گفت: لایه‌هایی از طبقات متوسط به بالا در کشور داریم که گاهی معترض هستند اما این‌ها ضد انقلاب نیستند، لذا تا می‌بینند آشوب‌گران ارزش‌های دینی کشور را زیرسوال می‌برند، به مقدسات توهین می‌شود و دست‌های نظام استکباری روی تجزیه‌ کشور برنامه‌ریزی کرده صف خود را از آشوبگران جدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده خطاب به مسوولان در دولت و مجلس بیان کرد: مسیر انقلاب، حقایق آن و کارهای انجام شده و کارآمدی نظام را منتقل کنید، مشکلات و گرفتاری های مردم را برطرف کنید.

وی با این سوال که چرا این آشوب در کشور راه‌اندازی شد، اضافه کرد: دشمن در این ۴۳ ساله انقلاب اسلامی ناکام ماند، نتوانست حرکت انقلاب را تضعیف کند، آنها می‌خواهند برای مردمی که از انقلاب دفاع می‌کنند برای آن‌ها هزینه ایجاد کنند لذا با استفاده از نوچه‌هایشان در داخل کشور به جان مال مردم افتادند، مغازه‌های مردم را آتش زدند، به ارزش‌های مردم توهین کردند، با آلات سرد و گرم به جان مردم افتادند و همه این‌ها نقشه دشمن بود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: دشمنان وقتی در مذاکرات برجام به بن بست رسیدند دنبال این بودند که مردم را در خط آشوب و بلوا بکشانند، زیرا دیدند دیپلماسی مستقیم مردم اجازه باج دهی را به آنان نمی‌دهد لذا در اغتشاشات اخیر فقط انتقام دشمن از دولت نبود بلکه از ملت ایران نیز انتقام گرفتند.

امام جمعه بندرعباس در ادامه سخنان خود به اقدامات موثر و امیدبخش دولت سیزدهم و هجمه‌های دشمن علیه این دولت اشاره کرد و افرود: با وجود نقایصی که در کشور و دولت وجود دارد، اما این دولت درحال انجام اقدامات موثری است که باید بیش از پیش برای مردم روشنگری شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده همچنین خطاب به مسوولان استان هرمزگان گفت: در این استان مشکلات جدی در حوزه سلامت داریم، کمتر زمانی بوده که مردم به دفتر مراجعه کنند و مشکل کمبود دستگاه ام آر آی را تذکر ندهند.

وی افزود: درحال حاضر در یک شهر ۷۰۰ هزار نفری فقط دو دستگاه ام آر آی در بیمارستان شهید محمدی و صاحب‌الزمان (عج) بندرعباس وجود دارد، مسوولان حوزه سلامت استان فکری اساسی به حال این مشکل کنند و تامین این قیبل دستگاه‌ها جزو واجبات حوزه سلامت است.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار