حجت الاسلام خسروی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین پروژه دروغ‌های این رسانه‌ها در یک ماه اخیر، پروژه کشته سازی بود، عنوان کرد: دشمن با متوسل شدن به این حربه برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی پروژه کشته سازی را دنبال میکند.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 22 October 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان داراب اظهار داشت: رسانه‌های معاند وابسته به آمریکا و انگلیس در یک ماه اخیر برای به دست گرفتن افکار عمومی مردم ایران با اعمال تکنیک دروغ بزرگ به بدترین شکل ممکن برای مقابله ایران دست به کار شدند و با ایجاد نا آرامی های اخیر هم آب را گل آلود کردند، هم از آن ماهی گرفتند.

وی افزود: این رسانه ها که خستگی هم در کارشان نیست ، دارای یک لشکر سایبری هستند که آمارشان هم یکی دو تا هم نیست.

امام جمعه داراب یادآور شد: خشم و هراس این رسانه ها از جمهوری اسلامی به حدی است که هنوز آتش یک دروغ بزرگ کم نشده، اتاق فکرشان یک دروغ دیگر رو می‌کند تا مبادا اوضاع آرام شود.

کشته سازی مهمترین پروژه دروغ پردازی رسانه معاند

حجت الاسلام خسروی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین پروژه دروغ‌های این رسانه‌ها در یک ماه اخیر، پروژه کشته سازی بود، عنوان کرد: دشمن با متوسل شدن به این حربه برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی پروژه کشته سازی را دنبال میکند.

وی با ذکر این ضرب المثل که «دروغ حناق نیست» که بچسبد بیخ گلوی گوینده و خفه‌اش کند، تصریح کرد: همیشه در روی یک پاشنه نمی‌چرخد و بالاخره یک جایی دست دروغ گو رو می‌شود، مثل دروغ بزرگ کشته شدن دانش آموز اردبیلی که سوتی رسانه‌ای بی بی سی بود.

۱۷ هزار ۳۱۲ دروغ در ۲۵ روز توسط رسانه های معاند علیه جمهوری اسلامی

خسروی تاکید کرد: پنج رسانه بی‌بی سی فارسی وابسته به دولت انگلیس، ایران اینترنشنال وابسته به دولت سعودی، صدای آمریکا و رادیو فردا وابسته به دولت آمریکا، من وتو وابسته به جریان بهائیت تنها در ۲۵ روز ۱۷ هزار و ۳۱۲ خبردروغ را به خورد مردم داده اند.

وی ابراز امیدواری کرد: آنچه که ملت ما را در برابر این نیرنگ های دشمن مقاوم و هوشیار می سازد، مطالعه و آگاهی از دستاودهای عظیم انقلاب،سواد رسانه ای و تقویت ایمان دینی آنهاست.

خطیب جمعه داراب عنوان کرد:این فتنه ،نیرنگ و تیرِ دشمنان به سنگ خورد و به تعبیر فرمانده سلحشور سپاه؛( فتنه وضع حمل کرده و نوزاد مرده روی دست امریکا گذاشته است).

خسروی خاطرنشان کرد:الحمدلله مثل همیشه،ملت ما در دام مکر و حیله و نیرنگ رسانه ای دشمن نیفتاد و با تجمعات میلیونی در دفاع از ولایت و انقلاب، جبهه غربی عربی عبری را خفیف و ذلیل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار