معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت:باید ارتباط بین نسلی را در جامعه حفظ کنیم و با آگاهی بخشی به نسل جوان و امروزی، اجازه ندهیم از سوی دشمن مورد سوء استفاده قرار گیرند.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 22 October 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدسبحان حسنی در نشست هماهنگی برگزاری یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: پس از گذشت چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی، مبارزه با استکبار جهانی همچنان ادامه دارد، چرا که نوع ایدئولوژی که نظام دارد مبتنی بر مبارزه با استکبار و دفاع از مستضعفان در سراسر عالم است.

وی افزود: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ارزش‌های بنیادین ما و از رویکردهای اساسی انقلاب اسلامی مبارزه با استبداد و استکبار و در رأس آنها آمریکاست، از همان ابتدای پیروی انقلاب اسلامی سران استکبار دسیسه های متعددی برای براندازی نظام به شیوه های مختلف بکار گرفتند از ترور ، انفجار، جنگ تحمیلی و سایر مباحث گرفته که همگی اینها بخشی از تقابل ما با جهان سطله بوده است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: ۱۳ آبان ماه روز بسیار مهمی است، باید بحث مبارزه با استکبار جهانی را تببین کنیم، امروز همه ما می بینیم در ادامه دشمنی های استکبار وقتی در جبهه های دیگر به نتیجه نرسیدند با تلاش های بسیار و با ایجاد دوقطبی جامعه و مباحث قومیتی و پیوند زدن دیگر مسائل مردم، بخشی معدودی را به خیابان های کشاندند.

حسنی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب بعد از ناکامی در جنگ سخت و نرم علیه ایران اکنون به جنگ ترکیبی روی آورده که آمیخته‌ای از اقدامات مختلف است، یادآور شد: باید ارتباط بین نسلی را در جامعه حفظ کنیم و با آگاهی بخشی به نسل جوان و امروزی، اجازه ندهیم از سوی دشمن مورد سوء استفاده قرار گیرند.

وی اضافه کرد: وظیفه کنونی ما در شرایط کنونی جامعه این است که خوی درندگی استکبار را تبیین کنیم، مراکز آموزشی ما رسالت سنگینی در این خصوص دارند ، رسانه ها، نخبگان و صاحب نظران در این خصوص مسئولیت های خطیری داشته و در این شرایط سکوت جایز نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تاکید کرد: برخی از جوانان در جریان اغتشاشات اخیر بدون فکر و اینکه چه اهدافی را دنبال می کنند دچار خطای محاسباتی شدند، اگرچه برخی ها ممکن است اعتراضاتی به حق داشته باشند که باید مورد توجه قرار گیرد.

حسنی با اشاره به ظرفیت های رسانه ها در خنثی سازی فتنه های دشمن گفت: تنها تلاش دشمن با صرف سرمایه گذاری‌های هنگفت، ضربه زدن به نظام است که خوشبختانه فتنه‌های آنان مثل همیشه با هوشیاری ملت همیشه در صحنه خنثی شده است.

وی با بیان اینکه موفقیت امروز ما برگرفته از روحیه ایثار و شهادت طلبی در قشرهای مختلف است، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در مبادلات اقتصادی ، سیاسی و نظامی جهان‌، تاثیرگذار بوده و یکی از قدرت های برتر منطقه است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: خسارت هایی که با برنامه ریزی دشمنان وارد شد تنها برای ضربه زدن به اقتصاد کشور ، تقابل مردم با مردم و مردم با دولت و نظام است که جز عده ای معدود که فریب تبلیغات دشمنان را خوردند، ملت ایران صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار