فرمانده انتظامي شهرستان همدان، از دستگيري سارق سابقه دار خودرو و کشف خودرو سرقتي در کمتر از 2 روز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴ 22 October 2022

فرمانده انتظامي شهرستان همدان، از دستگيري سارق سابقه دار خودرو و کشف خودرو سرقتي در کمتر از 2 روز خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"هادي نجفي صالح"، در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت خودرو در شهرک فرهنگيان همدان، شناسايي و دستگيري سارق و يا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: در این راستا ماموران گشت کلانتري 16 به يک دستگاه خودرو پرايد که اقدام به دستکاري پلاک کرده بود، مشکوک و پس از توقیف آن و درخواست مدارک شناسايي، راننده اقدام به فرار مي کند.

این مقام انتظامی گفت: با بکارگیری شگردهای پلیسی، متهم دستگیر و به سرقت خودرو اعتراف کرد و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

سرهنگ نجفي صالح بیان کرد: از همشهريان عزيز خواستاريم با تمرکز بر هشدارهاي پليسي در خصوص پيشگيري از سرقت و همچنين ارتباط تلفني با شماره 110 ياري رسان ما در برقراري نظم و امنيت باشند.

 کشف 4 دستگاه خودرو و موتورسيکلت سرقتي در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان، از کشف 3 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسيکلت سرقتي در 2 روز گذشته خبر داد.

 سرهنگ"هادي نجفي صالح"، در تشريح اين خبر گفت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامي شهرستان همدان طرح دستگيري سارقان و پاکسازي نقاط آسيب زا و جرم خيز را در سطح شهرستان اجرا كردند.

وي افزود: در اجراي اين طرح، یک خرده فروش مواد مخدر و 7 سارق دستگير و 4 فقره سرقت شامل 3 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسيکلت کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان با اشاره به اظهار رضايت مردم از اجراي اين گونه طرح ها، از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

کشف 10 هزار ليترسوخت قاچاق در همدان

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان از کشف 10 هزار ليترسوخت قاچاق با ارزش 3 ميليارد ريال خبر داد.

 سرهنگ "مجتبي محمدي" با اعلام اين خبر گفت:مامورين پليس امنيت اقتصادي استان همدان حين گشت زني در محور مواصلاتي به يک دستگاه کاميون نفتکش که در حال تردد بود، مشکوک که خودروي مذکورمتوقف و در بررسي ازآن مشخص شد کاميون فوق حامل فراورده نفتي قاچاق به صورت جاساز مي باشد که در اين خصوص توسط راننده هيچ گونه مدارک قانوني ارائه نگرديد.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان افزود : در اين رابطه نفتکش موصوف توقيف و مقدار 10 هزار ليتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانوني و مجوز هاي لازم به ارزش 3 ميليارد ريال کشف شد.

وی گفت: در همین راستا يک نفر دستگير که پرونده در مراجع قضايي در حال رسيدگي مي باشد.

                                        معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان

حسین  بشری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار