مدیرعامل مجتمع چاپ و بسته بندی نفیس ماتریس در گفتگو با تابناک:
تابناک: برای راه اندازی این خط بسته بندی حدود چهار میلیون یورو سرمایه گذاری از بخش خصوصی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 07 October 2015
به گزارش تابناک اصفهان، جدیدترین دستگاه‌ها و تجهیزات یکی از مجتمع‌های چاپ اصفهان روز پنجشنبه (فردا) با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اصفهان و در منطقه صنعتی جی رونمایی خواهد شد.

امیر کشانی، مدیر عامل مجتمع چاپ و بسته بندی نفیس ماتریس، در گفتگو با تابناک اصفهان، با اشاره به اینکه روز پنجشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جدیدترین تجهیزات چاپ و بسته بندی در کشور رونمایی خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به نیازی که کشور ما به صنعت بسته بندی برای صادرات بهتر دارد، راه اندازی این خط تولید در مجتمع بسته بندی ضروری بود.

وی ادامه داد: با به روز شدن تجهیزات در حوزه بسته بندی و چاپ، کالاهای ایرانی با بهترین بسته بندی به دنیا صادر خواهد شد.

مدیر عامل مجتمع چاپ و بسته بندی نفیس ماتریس افزود: برای راه اندازی این خط بسته بندی حدود چهار میلیون یورو سرمایه گذاری از بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به استفاده دو میلیون یورویی از صندوق توسعه ملی برای راه اندازی این طرح، گفت: با اجرایی شدن این طرح، بسته بندی بروی متالیک، پلاستیک و نیز چاپ روی جلدهای شفاف در کشور برای نخستین بار انجام خواهد شد.

کشانی با بیان اینکه این اقدام برای نخستین بار در حوزه تجهیزات 2015 چاپ و بسته بندی انجام گرفته است، افزود: تمام دستگاه‌های مورد استفاده در این طرح آلمانی است.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای 200 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی خواهد کرد، گفت: در حال حاضر وضعیت ما اگرچه در صادرات چندان مطلوب نیست اما ما تولیدکننده ایرانی به امید زنده ایم و شاید این طرح هم در ابتدا برای ما توجیه مالی و درآمدزایی چندانی نداشته باشد اما با رونق اقتصادی و به ویژه صادرات از ایران، طرح ما نیز به ثمر خواهد نشست.

مدیر عامل مجتمع چاپ و بسته بندی نفیس ماتریس تصریح داشت: دستگاه‌های 2015 قابلیت چاپ با هفت رنگ و نیز چاپ uv را خواهند داشت.

وی همچنین اضافه کرد: ما برای اجرای این طرح و به کارگیری تجهیزات به روز در حوزه چاپ، دو سال زمان خود را صرف مطالعات این طرح و دو سال را برای اجرا و حل مسائل بانکی صرف کردیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار