مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان:
تابناک هرمزگان// مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی که با مشارکت این نهاد انقلابی، کمیته امداد (ره) وقرارگاه محرومیت زدایی نیروی دریایی سپاه ساخته شده، تا پایان آبان‌ امسال تحویل می شود.
کد خبر: ۱۰۷۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 24 October 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان،سرهنگ یاسین باوقار اظهار کرد:  طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال نیز ۳۵۰ واحد مسکونی دیگر توسط سازمان بسیج سازندگی و گروه های جهادی احداث و به مردم مناطق محروم و حاشین نشین درتمام نقاط استان هرمزگان اهدا می شود.

وی بیان داشت: در مجموع ساخت یکهزار و۵۰۰ واحد مسکونی روستایی هرکدام به متراژ ۵۰ متر مربع با مشارکت کمیته امداد و قرارگاه محرومیت زدایی نیروی دریایی سپاه در دستورکار بسیج سازندگی هرمزگان قرار دارد که در ۲ مرحله و تا ۲ سال آینده احداث می شود.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: این واحدهای مسکونی در تمام نقاط استان هرمزگان بویژه در شرق استان از جمله بشاگرد و جاسک که بعد محرومیت بیشتر است، ساخته می شود.

سرهنگ باوقار ادامه داد: همچنین بسیج سازندگی هرمزگان تاکنون تعمیر و بازسازی ۳۶۰ واحد مسکونی روستایی و حاشیه نشین شهرها در تمام نقاط  استان را انجام داده است.
وی ساخت جاده‌های بین مزرعه های کشاورزی و اجرای طرح‌های آبخیز داری را از دیگر فعالیت های انجام شده

بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد و گفت: تاکنون ۳۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی جهت تسطیح و بهره برداری کشاورزان اجرایی شده است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: خدمات رسانی به روستاها و مناطق دور از دسترس و ایجاد زیرساخت های  مناسب روستایی از جمله اقداماتی است که بسیج سازندگی هرمزگان در راستای محرومیت زدایی انجام داده و همچنان در دستورکار است.

باوقارادامه داد: بسیج سازندگی همواره به دنبال امید آفرینی و رفع مشکلات مردم بوده و در این مسیر از ظرفیت و مشارکت مردم نیز استفاده کرده بطوری که حضور جهادگران در روستاها و پای کار آوردن جوانان روستا از عوامل مهم اثربخشی گروه‌های جهادی و حرکت‌های جهادی است.

وی در پایان با تاکید بر تشکیل گروه‌های جهادی در حوزه رسانه، آموزش و توانمند سازی گروه های جهادی در این راستا و تبیین و تشریح اقدام های بسیج سازندگی در عرصه های مختلف  به خصوص در حوزه محرومیت زدایی را خواستار شد.

انتهای پیام//

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار